Wraz z niedawno zaprezentowanym modelem Roma i planowanym Purosangue 2021, Ferrari chce poszerzyć swoją bazę klientów, przyciągając nowych klientów zainteresowanych „mniej zastraszającym samochodem”.
Nie oznacza to jednak, że wspaniały grand tourer został specjalnie zaprojektowany, aby przyciągnąć – w domyśle – więcej kobiet, ponieważ ludzie z tej firmy są nie lubią idei samochodu stworzonego specjalnie dla kobiet. Wspomniał o tym dyrektor ds. marketingu i handlu Enrico Galliera w niedawnym wywiadzie dla Arabian Business.
Według niego jednym z powodów, dla których Ferrari nie wyjdzie z modelem kobiecym jest ponoć to, że kobiety tak naprawdę nie chcą „kobiecego Ferrari”. Dalej wspomina, że zejście tą drogą może ostatecznie mieć negatywny wpływ na sprzedaż ponieważ zaprojektowanie takiego samochodu może zmusić niektórych męskich nabywców do wybrania innej marki.
Nawet bez wprowadzenia produktu, który byłby przeznaczony dla kobiet, Ferrari cieszy się wzrostem sprzedaży wśród kobiet, dzięki serii wydarzeń organizowanych przez firmę dla par.