FREE NOW od marca wyposażyło ponad 3000 kierowców w transparentne przesłony, które chronią między innymi pasażerów. Od teraz też w aplikacji będzie można wybrać opcję Lite + Screen, która zapewnia obecność takiej osłony w samochodzie.
Ponad 80% klientów firmy uważa, że przesłona daje im poczucie bezpieczeństwa. Chcą oni mieć pewność, że zamówiony samochód będzie wyposażony w takie zabezpieczenie.
Czytaj też: Lamborghini Huracan Super Trofeo pokazało swój nagi węgiel
Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREE NOW w Polsce, mówi:
Pandemia koronawirusa niewątpliwe zmieni sposób, w jaki mieszkańcy miast będą korzystać z usług transportowych. Standardem na rynku staną się zatem nowe rozwiązania, które zapewniają zarówno kierowcom, jak i pasażerom większe poczucie komfortu w kwestii ochrony przed wirusem. Zapytaliśmy naszych użytkowników czy chcieliby mieć możliwość wyboru opcji przejazdu z przesłoną w aucie i aż 74% z nich wyraziło taką potrzebę. Dlatego by już teraz odpowiedzieć na zapotrzebowanie naszych użytkowników, udostępniamy opcję “Lite + Screen”. Spodziewamy się zwiększenia ruchu pasażerów, w związku z otwarciem lokali gastronomicznych i usługowych, dlatego dalej pracujemy nad tym, by w kolejnych miesiącach wszyscy aktywni kierowcy FREE NOW byli wyposażeni w przesłony ochronne.
Zamówienia w usłudze Lite + Screen obsługują tylko kierowcy z zainstalowanymi przesłonami. Muszą oni także regularnie dezynfekować przesłony, co zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo.
FREE NOW zaznacza jednak, że obecność przesłony nie gwarantuje jednak 100% bezpieczeństwa. Pasażerowie powinni stosować się też do poniższych zasad:
- podróżować maksymalnie w 2 osoby (oprócz kierowcy),
- zajmować tylko tylne siedzenie (brak możliwości zajmowania miejsca z przodu),
- nosić osłonę nosa i ust podczas przejazdu,
- unikać gotówki – korzystać z opcji płatności przez aplikację,
- ograniczyć dotykanie wnętrza auta i stosować płyny dezynfekcyjne,
- możliwie uchylać okno podczas przejazdu,
- stosować się do zaleceń WHO dot. higieny.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News