Reklama
aplikuj.pl

Gods and Monsters od Ubisoftu to AC: Odyssey na sterydach

Gods and Monsters od Ubisoftu to AC: Odyssey na sterydach
Gods and Monsters od Ubisoftu to AC: Odyssey na sterydach

Wygląda na to, że studia Ubisoftu skorzystały na produkcji Assassin’s Creed Odyssey, gdzie starały się przedstawić starożytną Grecję z możliwie największą dokładnością historyczną. W dodatkach nie zabrakło również mitologii i to właśnie ona zainspirowała twórców do stworzenia Gods and Monsters, bo cztery lata zaznajamiania się z legendami i opowiastkami nie mogły pójść na marne.

Czytaj też: Assassin’s Creed Odyssey trafi na konsolę Switch

Jak powiedział Jonathan Domont, dyrektor kreatywny przy pracach nad Gods and Monsters na blogu Ubisoftu:

To co było fajne w nurkowaniu w uniwersum podobnym Assassin’s Creed Odyssey, to fakt, że zaczynasz się o nim dużo dowiadywać. Naprawdę byliśmy powiązani z mitologicznymi aspektami starożytnej Grecji. Bogowie, potwory, legendy, mity są świetne, ale budowanie gry Assassin’s Creed ogranicza to, co można wykorzystać. Podczas produkcji zaczęliśmy myśleć: „a co, jeśli zrobimy coś, co jest w 100% mitologią?”. Moglibyśmy stworzyć dramatycznie inną grę niż wcześniej.

Tak więc wiecie, jak Gods and Monsters zrodził się w umysłach deweloperów. Ta produkcja będzie tak naprawdę AC: odyssey na sterydach, gdzie w otwartym świecie mitologiczne stworzenia będą sobie biegać po świecie do woli. Chociaż gameplayu Ubisoft nie udostępnił, to według dyrektora walka w Gods and Monsters będzie odbywać się zarówno na ziemi, jak i w powietrzu „w szybkim tempie”. Podobno gra czerpie garściami z Odyssey, więc to takich rozwiązań powinniśmy w niej upatrywać:

„Kiedy walczysz i uruchamiasz swoje umiejętności, zniszczysz wrogów, z którymi się mierzysz” – mówi Dumont.

W Gods and Monsters nie zabraknie też ekwipunku, w których główną część będą odgrywać legendarnych przedmiotów. Buty Hermesa przykładowo będą pozwalały graczom na wykonanie podwójnego sklepu, ale pusta rozgrywka to nie to, w co celuje Ubisoft. W Gods and Monsters ma też zostać dodana wciągająca fabuła, która nabierze kolorytu zwłaszcza dla tych, którzy mitologią się interesują. Premiera? 25 lutego 2020 roku.

Czytaj też: Recenzja gry Assassin’s Creed Odyssey

Źródło: Ubisoft