Sensor Tower opublikowało właśnie najnowszy raport dotyczący 100 największych wydawców na Google Play i App Store. Łącznie wygenerowali oni 130,4 miliony dolarów w pierwszym kwartale 2019 roku.
Główni wydawcy App Store mieli łącznie przychód brutto w wysokości 83,8 miliona dolarów, a w Google Play 51 milionów dolarów – oznacza to różnicę aż 64%. Wszystkie wydatki na aplikacje w tym czasie były wyższe o 12,1% niż tok temu.
Czytaj też: HMD przenosi dane Nokii do Finlandii
Różnice są jeszcze ciekawsze, jeśli popatrzymy na same aplikacje (bez gier) i osobno gry. Tych pierwszych wydawcy w App Store sprzedali za 23,3 miliony dolarów a Google Play za 7 milionów. W przypadku gier było to kolejno 70,3 miliony i 48 miliony dolarów. App Store okazuje się więc bardziej opłacalny od odpowiednika na Androida.
Czytaj też: Firma Snap opracowała nowy sposób sterowania smartfonem
Źródło: Gizchina