Hennessey Mammoth 1000, czyli kiedy ponad 700 koni, to za mało

Hennessey Mammoth 1000, RAM 1500 TRX

Gdyby 702-konny Ram 1500 TRX Wam nie wystarczał, pewna teksańska firma wyciągnie do Was pomocną dłoń. Oto Hennessey Mammoth 1000, czyli nowy Ram na sterydach.

Zapowiedź Hennessey Mammoth 1000

To, co widzimy na grafikach, to w rzeczywistości tylko rendery, a nie finalny samochód, ale i tak to wystarczająco, żeby poczuć potęgę związaną z tym modelem. Oczywiście to prototyp, który w finalnej wersji produkcyjnej Hennessey Mammoth 1000 ulegnie delikatnym zmianom, ale ogólnie projekt pozostanie z pewnością wierny temu, co teraz widzimy.

Czytaj też: Premiera Hennessey Venom F5 z aspiracjami na najszybszy samochód w historii
Czytaj też: Podkręcona Corvette C8 kontra podkręcony Jeep Trackhawk od Hennessey
Czytaj też: Ale to będzie bestia! Dodge Durango Hellcat od Hennessey zapowiedziany

Hennessey planuje podkręcić silnik Hellcat V8 o pojemności 6,2 litra do mocy 1012 koni mechanicznych i 1314 Nm momentu obrotowego za sprawą nowego doładowania, głowicom ze stali nierdzewnej, efektywniejszego układu wydechowego i dopracowanemu mapowaniu. Taki wzrost mocy przełoży się na sprint do setki w około 3,2 sekundy, ale oczywiście czysta wydajność, to nie wszystko.

Hennessey Mammoth 1000 zyska również o 6,35 cm okazalszy prześwit razem z nowymi 20-calowymi felgami tunera, czy zestaw dodatkowego oświetlenia LED na przednim zderzaku.

Czytaj też: Ile mocy wyciśnie Audi R8 z dwoma turbosprężarkami od Hennessey?
Czytaj też: Co ma do pokazania stuningowany przez Hennessey Lamborghini Urus?
Czytaj też:
Praktycznie nowy rzadki Hennessey Venom GT może być Wasz

Jako że wszystko to wchodzi w skład pakietu „Mammoth Off-Road Stage 1”, spodziewamy się jeszcze wydajniejszego Rama od Hennessey, który planuje wyprodukowanie tylko 200 modeli Mammoth 1000 w bieżącym roku w cenie 135350 dolarów.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News