Reklama
aplikuj.pl

Honda tnie ofertę, aby skupić się na swoich podstawowych modelach

Honda tnie ofertę, Honda, Insight

Żyjemy w czasach, w których cięcia produkcyjne i ofertowe nie powinny nas dziwić zwłaszcza na rynku samochodów, które obrały kurs w stronę ekologicznych hybryd i całkowicie elektrycznych modeli. Tym razem dowiedzieliśmy się, że to Honda tnie ofertę o model Insight.

Insight najnowszą ofiarą ograniczeń sprzedaży. Jak Honda tnie ofertę?

Insight to jeden z tych kultowych samochodów w ofercie Hondy. Wprawdzie nie tak bardzo, jak Civic, który jeszcze nigdzie się nie wybiera, ale trudno nie przyznać, że 23-letnia spuścizna na rynku nie zapisała się w sercach wielu fanów Hondy. Ten samochód był zapewne „tym pierwszym” dla niezliczonej liczby młodych kierowców, ale jego dni dobiegają końca.

Pojazdy hybrydowo-elektryczne skutecznie ograniczają emisję gazów cieplarnianych i stanowią ważny krok w kierunku realizacji wizji Hondy, która zakłada sprzedaż 100% pojazdów bezemisyjnych w Ameryce Północnej do 2040 roku.

Uczynienie lidera sprzedaży naszych podstawowych modeli hybrydowo-elektrycznym znacznie zwiększy sprzedaż pojazdów zelektryfikowanych w ofercie Hondy, a strategia ta zostanie wzmocniona przez pojawienie się w przyszłości modelu Civic Hybrid

– powiedział Mamadou Diallo, wiceprezes ds. sprzedaży samochodów w American Honda Motor Co, Inc.

Czytaj też: Jeep pokazał swojego nowego elektrycznego Wranglera. To Magneto 2.0

Insight w swojej wersji hybrydowej zapewne gryzłby się ze sprzedażą Civica nowej generacji (i nie tylko), a Honda mimo rekordowej sprzedaży ponad 100000 pojazdów zelektryfikowanych (czyli BEV i hybryd) w 2021 roku, uważa zapewne, że co za dużo to niezdrowo. Dlatego porzuci Insighta na rzecz podstawowych modeli hybrydowych – Accord, CR-V i Civic – i będzie dalej kontynuowało migrację w kierunku pełnej zdolności produkcyjnej EV.