Reklama

Jeep pokazał swojego nowego elektrycznego Wranglera. To Magneto 2.0

Jeep pokazał swojego nowego elektrycznego Wranglera, Magneto 2.0, Wrangler Magneto 2.0

Rok po zaprezentowaniu świata konceptu Magneto, firma Jeep postanowiła pójść za ciosem i rozwinąć pierwotny projekt, stawiając na nowego elektrycznego Wranglera Magneto 2.0.

Oto Jeep Wrangler Magneto 2.0 – elektryczna terenówka do zadań specjalnych, która jest dla producenta badaniem rynku i technologii, a nie planowanym modelem

Względem pierwotnego projektu Jeep zachował sześciobiegową skrzynię manualną, ale ponad dwukrotnie zwiększył szczytowe natężenie prądu w układzie napędowym do 600 A, które jest dostępne przez 10 sekund. To Jeep porównuje do elektronicznego podtlenku azotu i zaznacza, że taka funkcja pozwala silnikowi Magneto 2.0 na natychmiastowe dostarczenie momentu obrotowego rzędu 1152 Nm. To daje niezrównaną pewność podczas czołgania się po skałach, a dostępny tryb „max regen” pomaga w pełzaniu po trudnym terenie na jednym pedale, podczas gdy skrzynia biegów Rubicon Rock-Trac rozdziela moment obrotowy na przednią i tylną oś.

Czytaj też: Pomoc dla Ukrainy z Kanady wyniesie pół miliarda dolarów. Ważną częścią zamówienia będą transportery opancerzone

Pod kątem osiągów Jeep Wrangler Magneto 2.0 rozwija do 625 koni mechanicznych mocy i nawet 1152 Nm, co zapewnia mu możliwość zaliczenia sprintu do 100 km/h w nieco ponad 2 sekundy. Wszystko to przy wykorzystaniu 40-calowych opon terenowych, które współpracują z zawieszeniem o skoku 76 mm, umożliwiając Magneto 2.0 ominięcie wszelkich przeszkód i wybojów, które mogłyby go spowolnić. Podobnie jak w zeszłorocznym Magneto, akumulator o pojemności 70 kWh został podzielony na cztery pakiety rozmieszczone wokół podwozia w celu bardziej równomiernego rozłożenia masy.