Podczas konferencji Global Mobile Internet Conference 2020 prezes Honora opowiedział o dalszych planach marki oraz doświadczeniach z walki z Koronawirusem. Słowa prezesa pokryły się z tym, co usłyszeliśmy pod koniec lutego w Barcelonie.
Ekosystem IoT. Honor mówi o tym od dawna
Ekosystem 1+8+N to coś, co czym Honor mówił na początku roku podczas polskiej premiery zegarka MagicWatch 2. O tej samej strategii przedstawiciele firmy mówili też pod koniec lutego na konferencji w Barcelonie, która pierwotnie miała wchodzić w skład targów Mobile World Congress.
Czytaj też: Smartfony Honor 30 pokazują, że są jeszcze tanie flagowce
Aby realizacja strategii była możliwa, Honor ma w planach premierę kolejnych urządzeń Internetu Rzeczy. Odbędzie się ona 18 maja. O tym czego możemy się po niej spodziewać nieco podpowiada grafika promująca 1+8+N.
Przyszłość to 5G
Honor planuje wprowadzić na rynek więcej smartfonów działających w sieci 5G. Firma mówi wprost o przechodzeniu z łączności 4G na 5G. Kolejnym smartfonem działającym w sieci piątej generacji będzie Honor 10X, który będzie jednocześnie powrotem serii X na rynek.
Honor X10 będzie wyposażony w układ Kirin 820 i może kosztować mniej niż 1000 zł.
Honor w obliczu Koronawirusa
Prezes Honora niestety nie podał dokładnych danych dotyczących wpływu Koronawirusa na kondycję firmy. W trakcie kryzysu Honor przestrzega zasady współpraca w celu osiągnięcia wzajemnych korzyści.
I faktycznie korzyści był spore, bo w lutym Honor znalazł się w TOP 2 producentów smartfonów w Chinach.
Czytaj też: Honor MagicWatch 2 zyskał nowe funkcje monitorowania zdrowia
Udany Honor Fan Festival
W trakcie trwającej niedawno promocji w ramach Honor Fan Festival zegarek Honor MagicWatch 2 poprawił sprzedaż aż o 360%. W przypadku opaski Honor Band 5 był to wzrost o 20%, a sprzedaż smartfonu Honor 20 Lite wzrosła o 150%.
W Europie Środkowo-Wschodniej sprzedaż MagicWatcha 2 wzrosła o 210%. Do tego na stronie internetowej hihonor.com zarejestrowało się w dniach 14-27 kwietnia 106 tys. osób spoza Chin.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News