Prawie przed dwoma miesiącami mieliśmy przyjemność obejrzeć ciekawą reklamę Jeepa, który zdecydował się na zmiażdżenie swojego klasycznego Gladiatora, aby zapowiedzieć jego nowoczesnego następcę. Teraz z kolei firma poinformowała, że wszyscy pewni zakupu będą mogli zgarnąć limitowaną wersję i to wyłącznie przez jeden dzień sprzedaży.
Na początku Gladiator 2020 będzie sprzedawany wyłącznie w wersji z 3,6-litrową V6 o mocy 285 KM i momentem obrotowym rzędu 352 Nm, który jest jednak zależny od wyboru skrzyni biegów. Klienci mogą postawić albo na standardową sześciobiegową, albo opcjonalną ośmiobiegową w automacie. Napęd na cztery koła jest standardem niezależnie od typu silnika pod maską, co pozwoli Gladiatorowi na holowanie ciężaru do 3469 kilogramów i przewożenie towaru do prawie 750 kilogramów.
Jego produkcja będzie odbywać się w Ohio, a pierwsze egzemplarze zawitają do salonów tej wiosny. Mowa dokładnie o czterech wersjach:
- Sport (35.040 $)
- Sport S (38.240 $)
- Overland (41.890 $)
- Rubicon (45.040 $)
Nas interesuje jednak takie oto cudo:
Jest to bowiem Gladiator 2020 Launch Edition, którym Jeep postanowił uwieńczyć premierę tego pickupa. Zdecydował się na rozpoczęcie sprzedaży 4 kwietnia (wiecie napęd na cztery koła), a ta będzie nie tylko ograniczona do 4190 egzemplarzy, ale też do końca dnia. Za 60815$ każdy chętny dostanie tak naprawdę w pełni wyposażoną wersję Rubicon wykończoną zdecydowanie charakterystycznie.
Czytaj też: Strike od Lightning pierwszym przystępnym cenowo elektrycznym motocyklem sportowym
Źródło: Digital Trends, Jeep