Diablo 4 będzie miało premierę już za kilka miesięcy, a otwarte beta testy są tuż za rogiem. Deweloperzy gry opowiadają też o tym, jak projektowali Świat Sanktuarium.
Kulisy gry Diablo 4
„W głębi serca każdy twórca Diablo 4 jest fanem serii”, zaczynają swój wstęp do ogołoszenia dla graczy deweloperzy gry. Czas chyba zatem aby tę miłość do marki zaprezentować? W ramach Kulis gry, nowego cyklu filmików, gracze będą mogli zapoznać się z ekspertami od Diablo 4, którzy zaprezentują poszczególne elementy gry.
Czytaj też: Mighty Doom to słodka, mobilna gra o brutalnej marce
Pierwszy film z tej serii to Świat Sanktuarium – oda do bogatego świata, który wkrótce będziemy przemierzać, aby odbić go z rąk Lilit.
Dołączcie do starszego projektanta zadań Harrisona Pinka, reżysera gry Joe Shely’ego, starszej projektantki podziemi Dini McMurry i dyrektora artystycznego Johna Muellera, którzy w poniższym materiale omówią następujące aspekty Diablo 4: kierunek artystyczny, środowisko, potwory, innowacje w rozgrywce i budowanie świata.
Jeśli spodobał wam się ten film i chcecie więcej to są dobre wieści. Dodatkowe filmy z serii Kulisy gry będą publikowane w tym samym formacie, gdy tylko Blizzard będzie gotowy podzielić się większą ilością informacji. Każdy odcinek będzie również dostępny do obejrzenia na oficjalnym kanale Diablo w serwisie YouTube.