Pewien błąd wywołał mały zamęt w The Division 2. Gracze donoszą o teksturze blokującej graczy w grze.

Ubisoft tworzy swoje gry w wielu studiach. Ekipy pracujące nad produkcjami firmy są tak duże, że na napisach końcowych spokojnie można się kilka razy zdrzemnąć. The Division 2 również było tworzone przez wielu ludzi i zdaje się, że wszyscy oni ominęli pewien błąd. Okazuje się, że na jednych schodach prowadzących do pewnej lokacji, jest umieszczony kwadrat, który blokuje przejście.

Czytaj też: Sekiro: Shadow Die Twice podbija ranking Steam

Obiekt został już wyśmiany przez graczy, którzy nabijają się z tego, że to jednak „Anthem jest bardziej dopracowaną grą”. Kwadrat nie stanowi aż takiego problemu, ponieważ do lokacji można się dostać inną drogą. Problem jednak z tym, że jest on niewidoczny od góry i jedynym sposobem, aby się przez niego przedostać jest przeturlanie się. Od dołu za to nie ma żadnych szans, aby wejść po schodach.

Czytaj też: Plan rozwoju Battlefield V na 2019 rok

Źródło: kotaku.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!