Łatki do Red Dead Redemption 2 poprawiają błędy i… psują grafikę. Co zepsuto w produkcji?
Okazuje się, że wersja 1.0 Red Dead Redemption 2 jest może i „bogatsza” w błędy, ale za to ładniejsza. Gracze postanowili porównać te same miejsca po ostatniej łatce 1.06 i okazało się, że tytuł nie posiada lub ma znacznie uproszczone ambient occlusion. Jest to metoda cieniowania, sprawiająca, że cienie są dokładniejsze. Dokładnie obrazuje to poniższa grafika.
Czytaj też: Xbox Anaconda z potężnym silnikiem fizycznym – jaka będzie specyfikacja nowych konsol
Jak to wygląda w Red Dead Redemption 2? Społeczność postanowiła porównać kilka scen. Zwróćcie uwagę na kurtkę głównego bohatera. Po lewej stronie ma ona bardziej realistyczne cieniowanie.
Gracze zwracają uwagę jak brak tego rozwiązania wpływa na wygląd świata. Tramwaje nie dają cienia, podobnie obiekty w pomieszczeniach.
Czytaj też: Kolejne potwierdzenie, że Ray-Tracing wcale nie wymaga specjalistycznych rdzeni
Źródło: dualshockers.com