Firma Lenovo dba o swoich użytkowników, nawet jeśli ich sprzęt ulegnie awarii i trzeba będzie oddać go na gwarancję. Naprawa każdego komputera Legion ma potrwać maksymalnie 5 dni, a jeśli ten czas zostanie przekroczony to odzyskacie swoje pieniądze.
Lenovo musiało popracować nad swoim serwisem, bowiem w Internecie można było znaleźć sporo negatywnych opinii. Premium Care to program, którego tak naprawdę nikt się nie spodziewał a zapewnia on szybki czas naprawy. Objęte nim są desktopy i laptopy z serii Legion oraz laptopy Yoga 500/700/900. Robert Cymerman, Consumer Sales Manager firmy Lenovo, mówi:
Nieustannie wsłuchujemy się w opinie osób, które kupują sprzęt marki Lenovo. Chcemy, aby każdy z naszych klientów miał poczucie, że jest otoczony wraz ze swoim komputerem jak najlepszą opieką. Wyrazem tego jest nie tylko ciągłe udoskonalanie urządzeń od strony technicznej, ale także podnoszenie standardu obsługi konsumenta. Program Lenovo Premium Care ma na celu zapewnianie najwyższego poziomu satysfakcji, jeszcze na długo po zakupie wymarzonego urządzenia.
Premium Care skierowany jest do nowych nabywców sprzętu. Należy zarejestrować go w ciągu 30 dni od zakupu na stronie lenovopremiumcare.pl. Program ten potrwa do 31 grudnia 2019 roku.
Źródło: Materiały prasowe