Wkrótce Lucid Motors wejdzie w fazę testowania prototypów Lucid Air, zważywszy na to, że już teraz chwali się jego nadwoziem.
Na filmie i zdjęciach widzimy nie finalny kształt nadwozia, a jego prototyp w ramach iteracji Lucid Air beta. Ten może i będzie odwzorowywał w (ponoć) 95% ostateczny kształt wersji produkcyjnej, ale przed tym jeszcze długa droga.
Firma obecnie konstruuje prototypy drugiej generacji w siedzibie głównej w Dolinie Krzemowej, a jednocześnie buduje w Arizonie nowy zakład produkcyjny. Nie jest więc źle, a najlepsze dopiero nadejdzie. Prawdopodobnie już wkrótce zobaczymy kilka filmów testowych z toru, które mogą powiedzieć nam trochę o tym, jak bardzo wersja drugiej generacji różni się od tej oryginalnej.
Nie zabrakło też informacji w ramach oficjalnego oświadczenia. Jak czytamy:
Zbudowane z aluminium i wyposażone w szereg ekscytujących innowacji technicznych, te konstrukcje typu monocoque zawierają komórki bezpieczeństwa pasażerów i strefy zgniotu wyprowadzone i zoptymalizowane na podstawie intensywnych symulacji komputerowych.
W przeciwieństwie do wielu innych producentów pojazdów, zdecydowaliśmy się zbudować prototypowe struktury nadwozia beta w naszej siedzibie, co pozwala nam na symulację półautomatycznych procesów robotycznych reprezentatywnych dla celów produkcyjnych. Współpraca między zespołami inżynieryjnymi i produkcyjnymi zapewnia lepszą naukę i precyzję.