Do sieci wypłynął właśnie nowy wewnętrzny dokument Volkswagena, który sugeruje, że na rynek nadchodzi mocniejszy Volkswagen Golf R, czyli wariant Plus.
Mocniejszy Volkswagen Golf R Plus
Wspomniany dokument ujawnia moc silnika we wszystkich modelach Golfów o wysokich osiągach: GTI, GTI TCR, GTD i GTE. Te zadebiutowały już na rynku, ale wzmianka o flagowym Golfie jest nieco niejasna, bo flagowy Golf R zadebiutował z mocą 235 kilowatów, a nie 245 kilowatów, o jakich wspomina dokument. Co więc stało się z tymi 10 kW?
Czytaj też: Podkręcony Volkswagen Amarok na torze. Jak jeździ ten 2-tonowy pickup?
Czytaj też: Recykling samochodowych baterii w wykonaniu Volkswagena
Czytaj też: Produkcja elektrycznych Volkswagenów pod lupą
YouTuber volkswizard rozszyfrował stojącą za tym tajemnicę, odnajdując w instrukcji obsługi nowy wariant silnika 2.0 TSI, noszący kryptonim „DNFF”, o mocy znamionowej 245 kW, czyli 333 koni mechanicznych. To z kolei sugeruje, że na rynek zmierza mocniejszy Volkswagen Golf R, czyli Golf R Plus, ale od premiery jest jeszcze daleki.