DICE opublikowało nowe informacje dotyczące rozwoju Battlefield 2042. Firma wiele miesięcy po premierze zdaje się rozumieć, co nie udało się w grze i… przywraca stare rozwiązania.
Co nie zagrało w Battlefield 2042?
Battlefield 2042 zapowiadał się na jedną z najlepszych strzelanek od lat. Zamiast tego otrzymaliśmy jednak słabego FPSa, który ratowany jest teraz aktualizacjami. Co konkretnie nie podobało się graczom? DICE chce udowodnić, że rozumie graczy i wymienia następujące problemy tytułu.
Czytaj też: The Lords of the Fallen w końcu wraca! Zajawka zapowiada mroczny tytuł
Potrzebujecie więcej sprzętu. Pracujemy nad tym: na początku sezonu 2. wprowadzimy do gry dwie nowe bronie główne i nową broń osobistą wraz z dwiema pierwszymi broniami ze skarbca. Rozpoczynamy w ten sposób przygodę z zawartością Battlefield Portal, dostarczając ją do arsenału All-Out Warfare.
Podobała Wam się przebudowa Kalejdoskopu i chcecie jak najszybciej zobaczyć aktualizacje kolejnych oryginalnych map. W sezonie 2. wprowadzimy odświeżone wersje map Odnowa i Kosmodrom. Obecnie planujemy, by odświeżone mapy pojawiały się w kolejnych aktualizacjach po premierze aktualizacji 2.0, w której znajdzie się nowa, ekscytująca mapa.
Dzięki pierwszej serii cotygodniowych misji, która zbliża się ku końcowi, wiele się dowiedzieliśmy i udało nam się udoskonalić misje, by lepiej wyważyć ich różnorodność i poziom trudności.
Przerobiliśmy też główne menu, aby łatwiej było zobaczyć, co dzieje się w grze bez konieczności przechodzenia do sekcji All-Out Warfare, Hazard Zone i Battlefield Portal.
Battlefield 2042 się cofa
Niektórzy pewnie zaczną się teraz śmiać, ale okazuje się, że DICE przywraca klasy w Battlefield 2042. Okazuje się, że sprawdzone rozwiązanie jest lepsze od Specjalistów. Ci pozostają w grze, ale zostali trochę inaczej wykorzystani.
Dotychczasowi specjaliści zostaną przypisani do jednej z czterech ról: szturmowca, zwiadowcy, żołnierza wsparcia lub inżyniera.
Czytaj też: Dead Island 2 wygląda jak hit! Te zombie mają szansę na sukces
Klasy wprowadzą nowe ograniczenia dotyczące gadżetów, umożliwiając lepszą ocenę zagrożenia i oszacowanie zawartości arsenału innych graczy. Możliwe będzie też przydzielenie nowych cech klasowych specjalistom, co pozwoli im lepiej spełniać swoją funkcję na polu walki.
Jeśli chodzi o uzbrojenie – broń pozostanie bez ograniczeń, ponieważ wciąż uważamy, że gracze wolą swobodnie wybierać wyposażenie najlepiej odpowiadające ich stylowi gry. Oczywiście wprowadzenie cech klasowych zachęci do gry w znanym stylu, który najlepiej pasuje do niektórych sposobów walki. Zwiadowcy będą cieszyć się większą skutecznością przy użyciu szerszego arsenału broni dalekiego zasięgu, a żołnierze wsparcia będą efektywniej korzystać z cięższej broni.