Firma Nmoto z Miami postanowiła stworzyć coś specjalnego dla klientów uwielbiających motocykle z naprawdę dawnych lat, którzy mają zamiar kupić albo już mają w garażu skuter BMW C 400 X. Pakiet Golden Age przerabia go bowiem na modłę jednośladu Henderson KJ Streamliner z 1929 roku.
Skutery C 400 X od BMW można całkowicie przerobić z pakietem Golden Age
Tworząc pakiet nadwozia Golden Age do BMW C 400 X firma Nmoto stworzyła kawał wyjątkowego dzieła, stawiając na włókno węglowe, To buduje cały dziewięcioczęściowy zestaw owiewek, które uzupełniają malowane proszkowo przednie i tylne ramy, ale nie tylko. Nmoto biorąc C 400 X na tę modernizację gwarantuje też zestaw do przeniesienia wydechu, nową maskownicę chłodnicy, reflektor i jego obudowę, jak również kierunkowskazy i jego obudowy oraz nowe emblematy i zestaw lusterek. Efekt powala:
Czytaj też: Tak będą wyglądać elektryczne skutery Yamaha. Zadebiutują w 2022 roku i trafią do Europy
Oczywiście nie jest to coś, co spodoba się bezwzględnie wszystkim, ale trudno nie przyznać, że projekt ma w sobie duszę, która dla wielu jest warta więcej, niż funkcjonalność i prostota. Najbardziej w oczy razi pozostanie przy kolorowej desce rozdzielczej na kierownicy, ale znów C 400 X nie jest starym skuterem, oferując ABS, kontrolę stabilności, łączność Bluetooth, bezkluczykowy zapłon, podgrzewane uchwyty i tym podobne.
Najciekawsze jest to, że C 400 X w podstawowej formie kosztuje prawie 30000 zł, a pakiet od Nmoto… 55000 zł w przeliczeniu z oryginalnej ceny 12490$. Do niej dodatkowo trzeba również dorzucić robociznę i również zlecenie innej firmie nowe tapicerowanie siedzenia, żeby pasowało do reszty. O nim firma Nmoto najwyraźniej zapomniała.