WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Podkręcony przez Novitec McLaren 620R

Podkręcony przez Novitec McLaren 620R

Jako drogowa wersja samochodu wyścigowego McLaren 570S GT4, McLaren 620R jest już sam w sobie hardkorowym samochodem, ale dla firmy Novitec to nadal za mało.

Novitec zajęło się McLaren 620R

Ograniczony produkcyjnie do 225 egzemplarzy 620R nie bez powodu kosztuje grubo ponad milion złotych, ale kolejne solidne dziesiątki, a nawet setki tysięcy złotych przyjdzie wydać chętnym na ulepszenia Novitec. Nie jest to bowiem taka tania zabawa, żeby poprawiać kunszt McLarena.

Czytaj teżZaraz zadebiutuje nowy hybrydowy supersamochód McLarena? Zdjęcia nasuwają taką myśl
Czytaj też: McLaren 765LT Strata od MSO, czyli 450 godzin samego lakierowania
Czytaj też: McLaren zapowiada nowy hybrydowy supersamochód na 2021 rok

Novitec zajęło się odpowiednio silnikiem McLarena 620R, czyli 3,8-litrową jednostką V8 z podwójnym turbodoładowaniem, która po ulepszeniu ECU z możliwością powrotu do domyślnych ustawień, generuje 710 KM i 710 Nm momentu obrotowego. Stanowi to konkretne ulepszenie względem podstawowych 620 KM i 620 Nm momentu obrotowego.

Firma szacuje, że jego wersja 620R może osiągać prędkość 100 kilometrów na godzinę w zaledwie 2,8 sekundy i osiągać prędkość maksymalną rzędu 328 km/h. Mowa więc kolejno o poprawie na poziomie 0,1 sekundy i 6 km/h.

Czytaj też: McLaren ma problemy. Firma ograniczyła produkcję obiecującego modelu Elva
Czytaj też: Ferrari F8 spróbowało zawalczyć z McLarenem 720S na prostej

Czytaj też: McLaren Elva w wydaniu Gulf, czyli drogi, wyjątkowy brzydal

Dalsze ulepszenia samochodu McLaren 620R obejmują nowy wydech ze stali nierdzewnej lub lekkiego stopu Inconel, podobnie wykonane katalizatory, czy możliwość obniżenia wysokości jazdy o 25 mm przy jednoczesnym dodaniu nowych felg 20-calowych z przodu i 21-calowych z tyłu. Elementy wizualne sprowadzają się do akcentów z włókna węglowego i Alcantary (wewnątrz).

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News