Najwidoczniej dotychczasowe serie zdjęć szpiegowskich z udziałem nowego BMW M4 nie pokazały nam wszystkiego, bo zaledwie 12 dni od jego premiery, trafiliśmy na model z wielkim tylnym spojlerem.
Jak podaje źródło, serwis Motor1, ten prototyp najpewniej jest wariantem GTS nadchodzącego BMW M4, który w porównaniu ze standardowym coupe, ma bardziej agresywną przednią konsolę z jeszcze większymi wlotami w jej rogach oraz uwydatnione progi boczne.
Ciekawa rzecz dzieje się z pionowymi nerami, które jakby zyskały więcej masywności w górnych sekcjach. Możliwe jednak, że to sprawka zarówno perspektywy, jak i samego kamuflażu. Ten nie łudzi nas jednak na tyle, czy znalazły się cztery centralnie zamontowane wydechy w dziwnym, dwupoziomowym układzie.
Jako że jedna para (ta wyżej) znajduje się bliżej siebie, a druga (poniżej) wręcz przeciwnie, wymusiło to na projekcie innej stylizacji dyfuzora. Wysoko nad wydechami znalazł się z kolei wspomniany spory, choć chudy spojler z małymi skrzydełkami na bokach.
Warto przypomnieć, że standardowe M3 i M4 zadebiutują 24 września i najpewniej nie razem z wariantem GTS. Wiemy już, że nowy sedan M3, a nawet towarzyszące mu coupe M4 napędzi 3,0-litrowy rzędowy sześciocylindrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem. Ten zapewni moc 473 koni mechanicznych, pozostawiając kupującym do wyboru sześciobiegową manualną lub ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów. Wersja Competition podniesie moc silnika do 503 KM za cenę przymuszenia do automatycznej skrzyni.
Czytaj też: Elektryczny SUV Lucid Motors zapowiedziany na nowych fotkach
W chwili premiery oba warianty (może debiut zaliczy też kabriolet M4?) będą wyposażone w napęd na tylne koła, a konfiguracja z napędem na wszystkie będzie dostępna w późniejszym terminie dla sedana i coupe. BMW opracowuje również kombi M3 Touring, ale ten nie będzie gotowy do produkcji przez około dwa lata.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News