Reklama
aplikuj.pl

Poznajcie nowe BMW M5 CS 2022. To najmocniejsze BMW M w historii

Poznajcie nowe BMW M5 CS 2022, najmocniejsze BMW M w historii, nowe BMW M5 CS 2022, BMW M5 CS 2022, BMW M5 CS, nowe BMW M5 CS

Odświeżone BMW M5 pojawiło się na rynku w połowie 2020 roku, więc na bardziej hardcorowe, nowe BMW M5 CS 2022 musieliśmy czekać aż siedem miesięcy. Było warto.

Nowe BMW M5 CS 2022

BMW M5 CS 2022 wejdzie do sprzedaży już wiosną 2021 roku w cenie 199900 euro, czyli po przeliczeniu 910000 zł. Co ważne, będzie to model tylko i wyłącznie dostępny w ramach 2022 roku modelowego, czyli bardzo limitowany.

Czytaj też: Zimowe testy BMW 2 Coupe 2022 M Performance w kamuflażu
Czytaj też: Wyszpiegowano prototyp BMW X4 M 2022
Czytaj też: Wyjątkowy motocykl BMW R 18 Spirit of Passion

Na całe szczęście BMW M5 CS 2022 nie zapomniało, za co uwielbia się warianty CS i zgodnie z oczekiwaniami zredukowała masę względem oryginału o 70 kg. Wszystko dzięki wykonaniu z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) z częściowo widoczną strukturą włókien przedniego splittera, dyfuzora, spojlera, nakrętek i maski. To, razem ze złotymi wykończeniami, wyróżnia M5 CS 2022 pod kątem wyglądu.

Za napęd odpowiada silnik V8 o pojemności 4,4 l i mocy 635 KM, który zapewnia BMW M5 CS 2022 miano najmocniejszego samochodu w historii BMW M. Wyposażenie standardowe obejmuje 8-stopniową skrzynię biegów M Steptronic z układem Drivelogic oraz napęd na wszystkie koła M xDrive z opcją 2WD do jazdy na samym napędzie tylnym.

BMW M5 CS przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,0 sekundy, a 10,4 sekundy zajmuje temu modelowi sprint do 200 km/h, podczas gdy prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 305 km/h.

Czytaj też: Wyniki BMW w Polsce w 2020 roku. Jak poradziła sobie firma?
Czytaj też: Najlżejsze nowe BMW M4 jest ciągle cięższe od starego M4
Czytaj też:
 Co kryje się za wielkim grillem BMW? Odpowiada sam producent

Specjalnie dobrane sprężyny zawieszenia przedniej i tylnej osi oraz jeszcze bardziej udoskonalona regulacja amortyzatorów dostosowują układ jezdny do niższej masy pojazdu i większego potencjału standardowych opon Pirelli P Zero Corsa Track w rozmiarze 275/35 R 20 z przodu i 285/35 R 20 z tyłu.