Niedawno w sieci pojawiła się grafika promująca nadchodzącą premierę filmu Toy Story 4. Widzimy na nim Chudego dotykającego kapelusza. Jego amerykańska premiera zaplanowana jest na 21 czerwca. W tym samym dniu do kin wejdzie reboot klasycznego horroru o laleczce Chucky. Twórcy wypuścili nowy plakat Child’s Play na którym widzimy martwego… Chudego.
Czytaj też: Mark Hamill pokazuje laleczkę Chucky
Najnowszy plakat Child’s Play nawiązuje w swojej stylistyce do tego wydanego z okazji promocji Toy Story 4. Oba filmy mają być wydane w Stanach 21 czerwca i oba opowiadają o zabawkach. Jednak o ile jeden z nich jest ukochanym filmem familijnym, to drugi przeznaczony jest raczej dla starszych widzów. Premiera w tym samym czasie niektórych zmusi do wyborów na co iść do kina. Twórcy horroru postanowili ułatwić widzom decyzję i jasno pokazują kto powinien wygrać.
Nowy plakat Child’s Play przedstawia nogę Buddi’ego zostawiającą krwawy ślad i rękę lalki trzymającą kowbojski kapelusz przypominający ten należący do Chudego. Choć rękaw koszuli ma inny kolor, to ciężko nie domyślić się o kogo chodzi.
Sama grafika utrzymana jest w takiej samej stylistyce co plakat Toy Story 4. Mark Hamill, który podkłada głos morderczej laleczce wrzucił tweeta na ten temat. Plakat podpisał słowami: „Chudy?… Czy nie?”
Czytaj też: Test Huawei P30 lite – Mistrz fotografii w wersji lite
W Polsce premierę Child’s Play zaplanowano na 20 czerwca, a Toy Story 4 na 9 sierpnia.
Czytaj też: James McAvoy na pierwszym zdjęciu z To: Rozdział 2
Źródło: Collider