WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Nvidia Game Ready 460.89 ze wsparciem dla RT w API Vulkan

Nvidia Game Ready 460.89 ze wsparciem dla RT w API Vulkan

Nvidia wypuściła nowe sterowniki Game Ready 460.89. Wprowadzają one między innymi wsparcie dla ray tracingu w API Vulkan.

Nvidia Game Ready 460.89

Oto jak Nvidia komentuje wprowadzenie wsparcia dla RT w w API Vulkan:

Zaimplementowanie ray tracingu do API Vulkan to efekt wieloletnich starań wielu firm, a NVIDIA liderowała tym działaniom na każdym etapie prac. Firma przewodziła grupie w organizacji Khronos, zajmującej się implementacją ray tracingu w Vulkanie. Wniosła także wkład w postaci projektu rozszerzeń, przyczyniając się do zwiększenia postępów uczynionych przez całą grupę Khronos, a także udostępniła sterowniki dla wstępnej implementacji ray tracingu w Vulkanie, aby umożliwić programistom uzyskanie niezbędnych informacji dla całej grupy. Teraz jako pierwsza implementuje gotowe rozwiązanie w grze.

Czytaj też: Kolejne cyberataki, tym razem skierowane w popularne przeglądarki
Czytaj też: Ruszyła weryfikacja pamięci DDR5 dzięki Team Group
Czytaj też: Obejrzyjcie wnętrze rdzenia GeForce RTX 3090

Pierwszą grą obsługującą Vulkan Ray Tracing jest QUake II RTX. Nie wymaga on już specjalnych rozwiązań zoptymalizowanych pod konkretne GPU i powinien działać na każdej kompatybilnej grafice.

Nowe sterowniki naprawiają też wiele problemów w tym te z migotaniem ekranu przy GTX 1080 Ti, problemy z zacinaniem się wideo w YouTube czy z G-Syncem w różnych konfiguracjach. Drivery ściągniecie pod tym linkiem.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News