Co przyniosło odświeżenie SEAT Arona 2021?

odswiezenie SEAT Arona 2021

Obok podobnie potraktowanej Ibizy, zadebiutowało też odświeżenie SEAT Arona 2021, który z Ibizy czerpie sporo, a nawet można określić go po prostu jej „crossoverową wersją”. Zmiany są podobne, ale nowości jest sporo.

Odświeżenie SEAT Arona 2021

To odświeżenie Seata Arona 2021 trafi do produkcji w trzecim kwartale bieżącego roku w fabryce w Hiszpanii, gdzie obok podobnie potraktowanej Ibizy rozpocznie swoją drogę do dostaw na przełomie 2021 i 2022 roku.

Czytaj też: SEAT Cupra Formentor FZ wyszpiegowany z silnikiem Audi

Te wersje modelu po liftingu cieszą się nowym logiem marki z dwukolorowym chromowanym wykończeniem oraz odręcznie wypisaną nazwą modelu, jak również dodatkiem lakieru Sapphire Blue, Camouflage Green i Asphalt Blue oraz trzema nowymi wzorami felg aluminiowych (jednej 17- i dwóch 18-calówek). Płacąc nieco więcej, klienci mogą cieszyć się też dachem w innym kolorze, do których dołączył odcień Candy White.

Każdy poziom wyposażenia modelu SEAT Arona 2021 posiada swoją własną, unikalną konstrukcję przedniej maskownicy, jak również światłą LED dla niektórych funkcji. Wewnątrz standardowo znajduje się 8,25-calowy ekran dotykowy z możliwością dopłacenia do większego, bo już 9,2-calowego. System informacyjno-rozrywkowy można uzupełnić cyfrowym zestawem wskaźników o przekątnej 10,25 cala.

Co ważniejsze, odświeżenie SEAT Arona 2021 przyniosło też nowe wykończenie Xperience, które powstało w ramach rynkowego zadośćuczynienia za „zabicie” Xcellence. W nim SEAT podniósł światłą przeciwmgielne, dorzucił nową kierownicę ze skórą Nappa, przeprojektował spojler dachowy i tylny dyfuzor, a przede wszystkim podkreśla crossoverowy charakter modelu, który zbyt utylitarny jednak nie będzie przez swój napęd FWD.

Czytaj też: SEAT z nowym CEO. Kim jest nowy szef?

Podobnie jak w przypadku liftingu Ibizy, najnowsza Arona jest wyposażona wyłącznie w silniki benzynowe, czyli jednostki 1.0 TSI i 1.5 TSI o mocy od 95 do 150 koni mechanicznych. Chociaż na diesla nie ma co liczyć, jego oszczędną rolę pełni 90-konny TGI na sprężony gaz ziemny.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Obserwuj nas w Google News