Microsoft postanowił dać zarobić graczom. W jaki sposób będziemy wgrywali modyfikacje?
Pomysł brzmi dość kontrowersyjnie, ale z drugiej strony coraz częściej spotykam się z płatnymi modyfikacjami, którym ktoś poświęcił masę czasu. Czy mody powinny być darmowe, a nagrodą dla twórców – wpis do portfolio czy też może powinni móc zarabiać tworząc tego typu dzieła? To już zależy od graczy.
Microsoft daje jednak możliwość zarabiania na modyfikacjach w nadchodzącym Microsoft Flight Simulator. Każdy może przystąpić pod odpowiednim linkiem do specjalnego programu partnerskiego. Po tym jak Microsoft zezwoli nam na zarabianie i publikowanie modów – możemy zaczynać.
Czytaj też: Pokaz DualSense – dmuchanie w pada, kolory i inne informacje
Modyfikacje będą wygodnie dostępne poprzez samą grę. Żadnego zakładania konta w oddzielnych serwisach czy męczenia się z wgrywaniem plików. Całość ma być banalnie prosta – wybieramy, płacimy, włączamy.
Microsoft Flight Simulator pojawi się na komputerach PC 18 sierpnia 2020. Gra trafi też na Xbox One oraz Xbox Series X jednakże w tym przypadku nie mamy jeszcze ogłoszonej daty debiutu gry. Nie mogę się doczekać kiedy gra będzie już dostępna na konsolach. Streamowanie mapy tej produkcji w wysokiej jakości pozwoli osiągnąć grafikę w tego typu grach o jakiej tylko mogliśmy kiedyś marzyć.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News