Badanie Samsunga skupiło się na analizie polskiego rynku telewizorów. Okazuje się, że 32 cale to już przeszłość.
Nowe dane na temat polskiego rynku telewizorów wskazują, że Polacy zmienili swoje preferencje dotyczące tych urządzeń. Czyżby efekt nadchodzącej premiery nowych konsol?
Polski rynek telewizorów
W 2020 roku Polacy po raz pierwszy w historii kupią więcej telewizorów z ekranami o przekątnej 55 cali niż 32 cale. Te ostatnie od wielu lat zajmowały pierwsze miejsce w zestawieniach sprzedaży ilościowej. Trend ten, który teraz jako standard obejmuje cały polski rynek, w przypadku telewizorów marki Samsung był widoczny już w 2018 roku. Firma szacuje, że jest to już stała tendencja rynkowa i Polacy coraz częściej będą kupowali większe telewizory, także te o przekątnej 75 czy 85 cali.
Czytaj też: Nie możesz znaleźć nic ciekawego do oglądania? Sprawdź nową zakładkę Netfliksa
Czytaj też: SilverStone prezentuje zasilacz SFX SX750
Czytaj też: AOC 16T2 to przenośny monitor z 10-punktowym panelem dotykowym
Grzegorz Stanisz, Szef sprzedaży RTV Samsung Electronics Polska
Zakładamy, że w tym roku Polacy kupią prawie 900 tysięcy telewizorów 55+. Jednocześnie obserwujemy stały wzrost zainteresowania jeszcze większymi ekranami o przekątnej powyżej 75 cali. Według naszych estymacji w tym roku powinniśmy sprzedać ponad 20 tys. takich telewizorów. My Polacy zakup nowego telewizora traktujemy jako kilkuletnią inwestycję w główne źródło domowej rozrywki. Jeśli zatem przed wyborem większego ekranu powstrzymuje nas nieuzasadniona obawa, że będzie on zbyt duży, to warto to jeszcze raz przeanalizować. Pojawiająca się już kilka dni po zakupie myśl, że jednak można było wybrać ten większy telewizor, potrafi skutecznie odebrać przyjemność z oglądania.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News