Stereotyp skutecznie podpowiada telewidzom, że Polsat i reklamy idą za sobą w parze. Tym razem jednak nikt nie powie, że to coś złego. Specjalny blok reklamowy Polsatu pomógł zebrać 3 mln złotych na pomoc w walce z Koronawirusem.
W czwartek, 2 kwietnia o godzinie 18:45 przed telewizorami z włączoną stacją Polsat zasiadło ponad 7 mln osób. Był to najchętniej oglądany program telewizyjny w polskiej telewizji od 16 miesięcy.
Zobacz też: T-Mobile wydłuża ważność konta seniorom
Reklama na ratunek zebrała dzięki temu 2,48 mln złotych, a brakującą część do 3 mln z własnej kieszeni dołoży Telewizja Polsat. Następnie Fundacja Polsat przekaże środki dla najbardziej potrzebujących szpitali i instytucji walczących z Koronawirusem.
W bloku reklamowym udział wzięły firmy: Allegro.pl Sp. z o.o., Carrefour Polska Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Cyfrowy Polsat S.A, HBO Polska Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K,Sokołów S.A., mBank S.A., Netia S.A., Oponeo.pl S.A., P4 Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński Marketing Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska S.A.