Wiele zostało już powiedziane o najnowszym Porsche 911 Turbo S, ale tym razem mamy dla Was coś specjalnego.
Jest to nic innego, jak wypowiedź firmy na temat aerodynamicznych możliwości tego samochodu, które – co by nie mówić – są naprawdę zaawansowane. Tak więc, dziś co nieco o PPA, czyli Porsche Acrive Aerodynamics.
PPA w przypadku 911 Turbo S występuje w wydaniu „ulepszonym” i składa się głównie z aktywnych klap w maskownicy chłodnicy, przedniej „wardze” i skrzydle na tyle. Te trzy elementy współpracują ze sobą, aby zapewniać możliwie najlepsze możliwości w trybie normalnym, sportowy, sportowym + i „mokrym”, kiedy nawierzchnia zyska zbyt wiele wilgoci. Nie zabrakło też niestandardowego trybu dla chętnych do zabaw.
Czytaj też: Elektryczny Harley zmierzył się z Modelem 3 Tesli
Jak możecie się domyślać, codziennym trybem dla właścicieli tego Porsche będzie tryb normalny, który zapewnia wydajność, pewność prowadzenia i przystępność. W sportowych elementy aerodynamiczne zaczynają działać, wysuwając się z nadwozia, aby zapewnić wyższą dynamikę i docisk do toru.
Kiedy z kolei samochód wykryje, że znalazł się na mokrej nawierzchni, poinformuje kierowce, który będzie mógł włączyć specjalny tryb „mokry”, aby upewnić się w pewnym przejeździe. Jak Wam się podoba?