Porsche 935 powraca na rok 2019 i to z tym samym kultowym wyglądem, który zachwycał nas w oryginalnym wydaniu. Co jednak najlepsze, w nowym modelu znajdziemy turbodoładowany silnik o przeciwległych sześciucylindrach (flat-six), który brzmi tak, jak się tego spodziewacie.
Czytaj też: Ostatni Koenigsegg z manualną skrzynią biegów na sprzedaż
Oczywiście nie najlepiej, bo wymuszona indukcja robi swoje, ale że ta ma również swoich fanów, to zapewne i tutaj znajdzie zwolenników. Porsche 935 2019 bazuje na modelu 911 GT RS, więc wykorzystuje ten sam 700-konny 4.0-litrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem i siedmiobiegową przekładnię PDK.
Różnica polega na tym, że 935 nie musi spełniać żadnych ograniczeń, bo nie jest samochodem na drogi publiczne, a tym, którego zobaczycie tylko i wyłącznie na torze. Jak więc się spodziewacie, jest głośny.
Czytaj też: Audi R8 LMS GT2 – wyścigowe, ale konsumenckie cudo
Źródło: Road and Track