Promocja na Battlefield 5 trwa nadal. Electronic Arts dalej stara się wepchnąć grę, komu się da.
Wystarczyło jeden raz powiedzieć graczom, aby nie kupowali gry i gracze naprawdę tego nie zrobili. To jedno zdanie mogło drastycznie wpłynąć na sprzedaż Battlefield 5 i niemalże zabić serię. Do tego, co rusz słyszeliśmy o wyciętej zawartości i skupianiu się na mniejszościach podczas drugiej wojny światowej. Battlefield 5 nie mógł się udać. Electronic Arts musi teraz walczyć o klientów.
Grę DICE ciągle możemy znaleźć w promocji. Electronic Arts kompletnie skopało marketing gry i teraz musi za to słono zapłacić. Gracze odwrócili się od firmy, bo mają dość takiego traktowania. Mimo tego, że gra ma ocenę 73/100 w serwisie MetaCritic to i tak nic jej to nie może pomóc. Pytanie tylko, czy wydawca w końcu nauczy się dbać o swoją społeczność? No, chyba że spadek wartości akcji z 149 dolarów do 83 nie jest żadnym problemem.
Czytaj też: Ghost Recon: Future Soldier powróci w łatce do Ghost Recon: Wildlands
Źródło: gamedeals365.com