WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Nagrany prototyp Mercedes EQS chwali się sterowaniem tylnymi kołami

Nagrany prototyp Mercedes EQS chwali się sterowaniem tylnymi kołami

Elektryczny SUV Mercedes EQS po raz kolejny zawitał w nasze progi, a tym razem mamy jego nagranie w całkowitym kamuflażu, na którym to ujawnia swój zaawansowany system kierowniczy.

Mercedes EQS i sterowanie tylnymi kołami

Mercedes swoją elektryczną ofensywę będzie w najbliższym czasie kontynuował modelem EQS w nadwoziu liftback sedan, po którym nadejdzie czas na SUVa EQS. Nagranie z jego właśnie udziałem właśnie wpadło na YouTube, ujawniając, jak firma rozwiązała problem szerokiego rozstawu osi.

Czytaj teżAutonomia Mercedesa w kropce. Producent poddał się
Czytaj też: Historia AMG One ciągle trwa. Mercedes zrozumiał, że silniki Formuły 1 to nie zabawki
Czytaj też: Elektryczny napęd Mercedesa wkrótce u Aston Martin

Ten, kiedy jest zbyt duży, ogranicza znacząco manewrowanie przy niskich prędkościach, ale da się to skompensować za pomocą sterowania tylnymi kołami. Te po prostu są zaprzęgnięte do kierownicy i stosownie reagują na jej ruchy w swoim ograniczonym zakresie, ale i tak zmniejszają ogólny promień skrętu.

Czytaj teżLifting AMG GT 63 S na zdjęciach. Wydajne coupe Mercedesa przechodzi testy
Czytaj też: Spójrzcie na render Mercedesa Klasy C nowej generacji
Czytaj też: Obejrzyjcie testy nadchodzącej Klasy C Mercedesa 2021 na Nurburgring

Sam w sobie, widoczny na filmie SUV EQS nadal nosi wiele kamuflażu, który ukrywa nadwozie, ale spodziewamy się, że będzie wyglądał podobnie do swojego rodzeństwa w wersji sedan. Obecnie możemy tylko zasugerować się jego kształtem przez mylące wzrok okładziny.