Porsche 911 jest bardzo elastyczną platformą, co potwierdza nowy projekt niemieckiego DP Motorsport, który wziął na tapet model Carrera 3.2 Coupe z 1985 roku i odmłodził go nieco.
Wszystko po to, aby złożyć swoisty hołd dla modeli RS i RSR Performance z wczesnych lat siedemdziesiątych. Dlatego właśnie widoczna na zdjęciach 911 wykorzystuje dostrojony 3,6 litrowy silnik bokser z sześcioma cylindrami, który zaczerpnięto z Porsche 911 964. generacji. Zapewnia on 290 KM i 324 Nm momentu obrotowego.
Zmodernizowane zawieszenie obejmuje zestaw kolumn Macphersona KW Clubsport i poliuretanowe mocowanie łączników osi i końcówek drążków kierowniczych.
Jeździ na klasycznych 15-calowych kołach Fuchs, które skrywają się za nowym przednim i tylnym zderzakiem oraz błotnikami. Wymianie doczekała się też maska i listwy progowe. Elementy te zmieniają wygląd pojazdu z połowy lat 80. 911 do modeli z początku lat 70.
Czytaj też: Wszystko co musicie wiedzieć o autonomii w samochodach
Aby nabrać połysku lustra, ramy okienne, klamki i inne elementy wykończenia są chromowane. Podstawowy kolor nadwozia to GT Silver Metallic pochodzący z supersamochodu Porsche Carrera GT, którego dzielą dwa matowe czarne paski wzdłuż ciała.
Wewnątrz znajdują się fotele kubełkowe retro z grubymi zagłówkami. DP Motorsport pokrył je tkaniną i skórą syntetyczną, a na deskę rozdzielczą wrzucił kierownicę Momo. W jej dolnej części i panelach drzwi zastosowano oplot z tworzywa sztucznego wzmocniony włóknem szklanym, który ma wygląd podobny do skóry.