Rainbow Six Extraction wygląda zadziwiająco dobrze nawet na Xbox One

Rainbow Six Extraction

Rainbow Six Extraction dostępne jest na wielu konsolach. Jak produkcja będzie wyglądała na naszym sprzęcie? Okazuje się, że wszędzie jest dość dobrze!

Rainbow Six Extraction w liczbach

Rainbow Six Extraction być może na poprzedniej generacji konsol na papierze nie prezentuje się zbyt dobrze. Gdy jednak spojrzymy już na samą rozgrywkę, to trzeba przyznać, że Ubisoft wykonał bardzo dobrą robotę. Sprzęty z 2013 roku pozwalają wciąż dobrze bawić się w tym tytule!

Rzućmy najpierw okiem na liczby. Jaką rozdzielczość i liczbę klatek na sekundę oferuje dane urządzenie? Jak dużo miejsca na dysku zajmują poszczególne wersje produkcji? Odpowiedzi poniżej.

  • PS4: Dynamiczne 1080p przy 30fps (zwykle 972p) | 34,30Gb
  • PS4 Pro: Dynamiczne 1440p przy 30fps (zwykle 1404p) | 34,30Gb
  • PS5: Dynamiczne 2160p przy 60fps (zwykle 2016p) oraz drugi tryb 1080p przy 60fps | 46,49Gb
  • Xbox One: Dynamiczne 900p przy 30fps (zwykle 828p) | 28,90Gb
  • Xbox One X: Dynamiczne 1800p przy 30fps (zwykle 1728p) | 28,90Gb
  • Series S: Dynamiczne 1440p przy 60fps (zwykle 1368p) | 46,60Gb
  • Series X: Dynamiczne 2160p przy 60fps (zwykle 2088p) oraz drugi tryb 1080p przy 60fps | 46,60Gb
  • PC: 2160p | 44,10Gb

Czytaj też: Gameplay Dying Light 2! Sony porównuje tryby graficzne gry

Teoretycznie zatem granie na PlayStation 4 i Xbox One nie wydaje się być zbyt przyjemnym doświadczeniem. Rozdzielczość 972p lub 828p to nie jest coś do czego byliśmy przyzwyczajeni nawet w erze PS4 i XOne, ale gdy już spojrzymy na samą rozgrywkę, to nie wygląda to tak źle! 30 klatek może nie przeszkadzać jeśli jeszcze nie przeszliśmy na nową generację konsol.

Szczegóły oprawy Rainbow Six Extraction

Na co jest zwracana szczególna uwaga w przypadku różnych wersji Rainbow Six Extraction? Warto zwrócić uwagę na to, iż PlayStation 5 oraz Xbox Series X oferują dodatkowy tryb graficzny, w którym mamy gwarancję 60 klatek na sekundę. Niestety, rozdzielczość jest wtedy blokowana na 1080p i nawet lepsze odbicia, cienie czy oświetlenie nie są w stanie zastąpić wyższej rozdzielczości, przy której gra i tak przez większość czasu działa w 60 fps. Ubisoft ma w planach wprowadzenie na PlayStation 5 i Xbox Series X trybu 120 klatek na sekundę, ale zostanie to zaimplementowane dopiero w przyszłych aktualizacjach.

Czytaj też: Call of Duty co dwa lata, a Battlefield 2042 za darmo?

Z innych szczegółów – Rainbow Six Extraction pozwala ustawić pole widzenia na komputerach PC do 90 stopni, podczas gry na konsolach jest to 60. Jeśli mamy obie konsole aktualnej generacji to delikatną przewagę ma Xbox Series X, dzięki trochę wyższej rozdzielczości gry. Niestety, czasy ładowań gry są długie na wszystkich systemach.