Jak wygląda ray-tracing w World of Warcraft? Jak można by go jeszcze ulepszyć?
Blizzard ulepsza swoją leciwą już produkcję. Tym razem do builda serwera testowego wprowadzono obsługę ray-tracingu. Cóż, jest ładniej. Ale jest pewne „ale”,
Czytaj też: Ile waży nowy pad Xbox Series X?
Pierwsi testerzy informują, że gra oferuje trzy tryby ray-tracingu – szybki, dobry oraz wysoki. Każdy pozwala dobrać odpowiedni tryb do naszej karty graficznej. Problem jednak w tym, że posiadacz karty NVIDIA RTX 2080Ti w 1440p nie jest w stanie utrzymać 60 klatek na sekundę w jakości „dobrej”.
Tutaj bardzo pomogłaby na pewno implementacja innego rozwiązania NVIDII czyli DLSS w wersji 2.0. Aktualnie jednak Blizzard nie zapowiada takiej opcji, więc pozostaje tylko trzymać kciuki.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News