Wiele osób liczyło, że Redmi Note 7 Pro trafi na globalny rynek. Niestety dyrektor regionalny Xiaomi dla Azji Południowo-Wschodniej, John Chen, zaprzeczył temu.
Smartfon pozostanie więc ekskluzywny dla Chin i Indii co ma pokazywać strategię Redmi. Sama nazwa jest trochę myląca, bowiem w Indiach Redmi Note 7 ma 12 MP główny aparat tylny, a 48 MP jest zarezerwowany dla wersji Pro. Wszelkie inne lokalne modele Redmi Note 7 (także ten dla Chin) mają jednak 48 MP aparat.
Czytaj też: Meitu zamyka dział smartfonów
Mimo to w Pro jest kilka różnic – może on choćby nagrywać wideo 2160p. Także różnica dotyczy specyfikacji – tym razem obecny jest Snapdragon 675. Na szczęście pozostałe wersje serii są dostępne w sprzedaży w Polsce – warto się nimi zainteresować.
Czytaj też: Następny iPhone może wspierać PowerShare
Źródło: Gsmarena