Już w ten piątek odbędzie się światowa premiera zwiastuna Child’s Play, będącego remake’em popularnego od lat 80. Horroru o morderczej laleczce. Tuż przed tym, jak pojawi się trailer, do sieci trafia nietypowa reklama promująca Buddiego.
Reklama promująca Buddiego, zaawansowaną zabawkę, to nic innego, jak oświadczenie szefa firmy Kaslan Corp. Ta fikcyjna korporacja odpowiada za stworzenie morderczej zabawki w filmowym świecie. Oświadczenie wygłasza sam założyciel, Henry Kaslan. Zachwala on wykorzystaną w zabawce nowoczesną i rewolucyjną technologię. Według niego Buddi jest niesamowity.
Postanowiliśmy stworzyć najlepszą i najbardziej interaktywną zabawkę na rynku, ale w rezultacie stworzyliśmy coś znacznie bardziej wyjątkowego. Każde dziecko jest dla nas ważne i zasługuje na towarzysza. Przyjaciela, który nigdy cię nie zawiedzie. To dla mnie wielki zaszczyt przedstawić ci nasz najbardziej innowacyjny produkt, Buddi. On jest czymś więcej niż zabawką, jest twoim najlepszym przyjacielem.
Oto reklama promująca Buddiego
Buddi oferuje nowoczesny design, rozpoznawanie głosu, a także kompatybilność Wi-Fi. Lalka może uczyć się interakcji międzyludzkich. Dzięki 20 czujnikom i kamerom może również współpracować z otoczeniem. Jest kompatybilna z komputerem i innymi urządzeniami do tego przystosowanymi. Cóż, nie trzeba się specjalnie wysilać, by wyobrazić sobie jak te funkcje zostają wykorzystane przeciwko ludziom.
Premiera filmu zaplanowana jest na 21 czerwca, a już 8 lutego do sieci trafi pierwszy pełny zwiastun Child’s Play.
Czytaj też: Finał Gry o Tron będzie przełomowy. Tak przynajmniej twierdzi Kit Harington
Źródło: comicbookmovie.com