Samsung #FreshFace to nietypowa akcja promująca lodówki firmy. Patrząc na dziwne instagramowe trendy, to może się udać.
Samsung #FreshFace czyli dosłownie – odśwież swoją twarz
Czy może być coś świeższego niż świeże owoce i warzywa? To za ich pomocą Samsung pozwoli na odświeżenie naszych zdjęć. Posłuży do tego nowy filtr inspirowany obrazami Giuseppe Arcimboldo, które przedstawiają ludzie twarze stworzone z kompozycji warzysz i owoców.
Czytaj też: Personalizowane lodówki Samsung BESPOKE w Polsce! Spójny styl kuchni gwarantowany
Filtr #FreshFace jest dostępny na Facebooku i Instagramie.
To nietypowa promocja lodówek Samsung Grand+
Ta nietypowa akcja to element kampanii lodówek Samsung Grand+. Funkcje związane z szeroko pojętą świeżością są ich znakiem rozpoznawczym.
Czytaj też: Oto Exynos 2100 – układ odkupienie dla Samsunga
Lodówki są wyposażone w specjalne szuflady. Optimal Flesh+ pozwala na utrzymanie w niej stałej temperatury lub podzielenie na dwie strefy o zmiennych temperaturach. Wtedy w jednej części można przechowuwać mięsa, wędliny i ryby, a w drugiej owoce i warzywa. Drugą szufladą jest Humidity Fresh+ z kontrolowaną wilgotnością powietrza. To pozwala na przechowywanie w niej owoców i warzyw bez obaw o ich wysychanie.