WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Spójrzcie na nowy motocykl BMW S 1000 R

Spójrzcie na nowy motocykl BMW S 1000 R

BMW ujawniło swój nowy motocykl bazujący na S 1000 RR, czyli Dynamic Roadster BMW S 1000 R, który łączy w sobie innowacyjne technologie w kluczowych obszarach silnika i zawieszenia.

BMW S 1000 R wielu uzna za arcydzieło

Ważącego zaledwie 199 kilogramów BMW S 1000 R napędza czterocylindrowy silnik rzędowy o mocy 165 koni mechanicznych, które dostarcza przy 11000 RPM. Niżej, bo już przy 9250 obrotach na minutę, możemy liczyć na 114 Nm moment obrotowy. Ten silnik to jednostka oparta na tej z S 1000 RR, ale z dodatkowo zoptymalizowaną mocą w średnim zakresie obrotów i lepszymi właściwościami jezdnymi oraz innymi przełożeniami biegów 4-6.

Czytaj też: Wiemy kiedy zadebiutuje BMW X1 nowej generacji razem z elektrycznym iX1
Czytaj też: Nowe BMW M5 CS ze świeżymi szczegółami
Czytaj też: Co z Mini? BMW ogłasza swoje plany

W rzeczywistości BMW S 1000 R jest najlżejszym motocyklem typu Dynamic Roadster w swojej klasie, który dodatkowo z 199 kg może spaść o kolejne 4,8 kg za sprawą pakietu M. Po stronie zawieszenia o wygodę dba połączenie ramy Flex Frame z wahaczem z kinematyką Full Floater Pro i nową kolumną resorując

Czytaj też: BMW uczy driftowania samochodem z napędem na tylne i wszystkie koła
Czytaj też: Flagowy elektryczny SUV BMW iX już z nami. To początek nowej ery BMW
Czytaj też: Obejrzyjcie wojaże BMW 128ti na Nurburgring

Na pokładzie S 1000 R nie zabrakło wsparcia hamowania technologią ABS Pro, dynamicznej kontroli trakcji (w standardzie), jak również trybie jazdy Rain, Road oraz Dynamic. Nie zabrakło też diodowego oświetlenia, całkowicie przeprojektowanych elementów karoserii i nowego zestawu wskaźniku TFT o przekątnej 6,5 cala.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News