Reklama
aplikuj.pl

Sportowy oddział Hyundaia weźmie się za SUVy i elektryczne samochody

Hyundai N Performance, N Performance SUV, rozwój N Performance, marka N Performance

Zapewne każdy lubi te wyjątkowe oddziały wewnątrz firm produkujących samochody, które dbają o to, żeby na rynek wpadły podkręcone wersje „tradycyjnych” modeli. Tak samo jest z N Performance Hyundaia.

Nowe informacje na temat tej marki Hyundaia pochodzą z oficjalnej rozpiski firmy do 2025 roku. To w niej zawarto ważne zdanie na temat jej przyszłości, które sprowadza się do tego, że N Performance zajmie się z czasem również SUVami oraz elektrycznymi samochodami. Szczegóły pozostają jednak nieznane.

Marka N Performance została wprowadzona na rynek w Europie dwa lata temu wraz z modelem Hyundai i30N. Od tego czasu południowokoreański producent samochodów rozwinął portfolio, wprowadzając kolejne modele w ramach „linii N”. Ta z kolei znajduje się pomiędzy podstawowymi modelami Hyundai a tymi N Performance, które zapewniają sportowe dodatki i dopracowują układ napędowy i podwozie.

Co jest mniej niejasne w ogłoszeniu Hyundai, to jego plany dotyczące wersji N Performance modeli elektrycznych. Wcześniej firma ogłosiła, że ​​w ciągu najbliższych sześciu lat – do 2025 roku – wyda 17 miliardów dolarów na przejście na pojazdy elektryczne i autonomiczne. Jednak w tym planie przewiduje się zwłaszcza modele „dla ludu”, a nie „władców dróg” i tych, którzy chcą zawsze wygrywać na światłach.