Okazuje się, że sprzedaż Death Stranding w pudełku w Wielkiej Brytanii jest za słaba na pierwsze miejsce. Kto jest liderem najnowszego rankingu?
Pojawiły się nowe dane ze sprzedaży gier wideo w Wielkiej Brytanii. Pamiętajmy, że opublikowane wyniki dotyczą tylko i wyłącznie sprzedaży gier pochodzących z pudełek. Ujawnione niedawno przez Take-Two dane podają, że sprzedaż takiego Borderlands 3 w 70% pochodzi z kopii cyfrowych.
Jak prezentuje się jednak sprzedaż gier w pudełkach?
Zeszły tydzień | Ten tydzień | Tytuł |
---|---|---|
1 | 1 | Call of Duty: Modern Warfare |
Nowość | 2 | Death Stranding |
3 | 3 | FIFA 20 |
2 | 4 | Luigi’s Mansion 3 |
Nowość | 5 | Need for Speed: Heat |
4 | 6 | Mario Kart 8: Deluxe |
Nowość | 7 | Fortnite: Darkfire Bundle |
Nowość | 8 | Mario & Sonic At The Tokyo Olympic Games 2020 |
13 | 9 | Minecraft |
8 | 10 | Plants vs Zombies: Battle for Neighborville |
Albo Death Stranding nie było w stanie pokonać Call of Duty albo po prostu fani Hideo Kojimy zakupili tytuł w wersji cyfrowej. Need for Speed: Heat może pochwalić się „tylko” piątym miejscem, ale w tym wypadku mówimy o dość szeroko dostępnym tytule również w wersji cyfrowej. Grę możemy kupić online i pobrać na dysk, ale istnieje również opcja wykupienia abonamentów EA Access i pogrania przez 10h lub w przypadku drożej opcji – przejścia całej gry.