We wrześniu na rynku zadebiutował zestaw do VR Oculus Quest 2 firmy Facebook, który ulepszył wiele względem poprzednika. Czy to wystarczyło, aby osiągnąć sukces?
Jak radzi sobie Oculus Quest 2?
Dla przypomnienia, Oculus Quest 2 trafił do przedsprzedaży w połowie września, a jego premiera miała miejsce 13 października. W Europie wersję 64 GB można zgarnąć za 349 euro, a wariant 256 GB za 449 euro. Najwidoczniej były to dobre ceny za zestaw do VR z wyświetlaczem LCD o rozdzielczości 1832 x 1920 pikseli na każdeg oko.
Tak przynajmniej wynika z niedawnego wywiadu z Chrisem Pruettem, dyrektorem ekosystemu treści w firmie Oculus na Facebooku, gdzie ujawniono, że premiera Oculus Quest 2 odniosła ogromny sukces, przekraczając oczekiwania firmy.
Chris Pruett skomentował, że zespół Oculus „naprawdę nie mógł być szczęśliwszy” ze względu na tę premierę i zauważył, że zestaw sprzedawał się „szybciej niż Quest” i „może trochę powyżej tego, czego się spodziewaliśmy”. Dane z Rec Room pokazują z kolei 10-krotny wzrost sprzedaży w porównaniu z oryginalnym Questem.
Czytaj też: RTX 3080 20 GB i RTX 3070 16 GB anulowane!
Czytaj też: Acer wprowadza na rynek aż 6 nowych monitorów
Czytaj też: Canon wprowadza na rynek nowe drukarki – do domu i dla profesjonalistów
Czytaj też: Silicon Motion wypuszcza nowe kontrolery PCI-E 4.0 NVMe
Czytaj też: Deepcool AS500 Plus i AS500 to wąskie i wydajne chłodzenia
Czytaj też: Jak wypada RTX 3070 w Ashes of the Singularity?