Dlaczego system Nemesis nie pojawia się w innych grach? Okazuje się, że Warner Bros. zrobił sobie patent.
System Nemesis pojawił się w grach Śródziemie: Cień Wojny oraz Śródziemie: Cień Mordoru. Produkcje oferowały graczom na tworzenie unikalnych historii dzięki temu, że każde zabicie orka stawało się sprawą, w którą gracz się angażował.
Czytaj też: Data premiery Returnal? Tak, znowu opóźniono jakąś grę
Czytaj też: Cyberpunk 2077 Hotfix 1.11 naprawia to co zepsuł patch
Czytaj też: The Medium na PS5? Symbol PlayStation ukryty w przesyłce
To czemu System Nemesis nie pojawił się w innych grach?
Taka mechanika sprawiłaby, że wiele produkcji z otwartym światem stałoby się z miejsca o wiele lepszymi tytułami. Dlaczego zatem nikt nie używa systemu nemesis? Nie ma nawet wariacji na jego temat! Okazuje się, że Warner Bros. po prostu opatentowało rozwiązanie specjalnie na potrzeby gier Śródziemie: Cień Wojny oraz Śródziemie: Cień Mordoru i teraz wykorzystanie tego systemu lub stworzenie podobnego może się zakończyć rozprawami w sądzie i blokowaniem sprzedaży innych gier.
Czytaj też: Mod do Cyberpunk 2077 na tuning, czyli gracze dodają to co obiecali twórcy
Czytaj też: Nintendo Switch Pro? Raczej Nintendo Super Switch
Czytaj też: KOTOR 3 – Chyba wiemy kto stoi za projektem!
Czy patenty na mechaniki gier nie ograniczają przypadkiem producentów gier? Wiadomo, to autorska technologia Warner Bros. ale czy w takim razie nie mówimy o rzeczy, które nie powinna być możliwa do patentowania?