Uważana przez wielu za godnego następcę, a przynajmniej za substytut dla serii Diablo, gra Path of Exile podobno ma problemy z systemem walki wręcz, który nawet według twórców jest zdecydowanie niezgrabny. Dlatego też odpowiedzialne za produkcję studio Grinding Gear Games zobowiązało się do stosownych zmian.

Czytaj też: Opublikowano screeny z anulowanego remake’u pierwszych gier z serii Mortal Kombat

Te mają nadejść w następnym rozszerzeniu w wersji 3.7.0 w czerwcu i już teraz wiemy, że zastosowane w niej zmiany skupią się na ulepszaniu animacji i zamieszają w umiejętnościch walki wręcz. To nie ma być jednak końcem, bo zespół deweloperów ma obecnie eksperymentować ze zmianami w kwestii dokładności ataków, informacjami zwrotnymi za trafienie, czy spudłowanie, ale też atakami zadającymi obszarowe obrażenia, rodzajem ataków wręcz, umiejętnościami ruchowymi i finalnie obrażeniami powiązanymi z niektórymi przedmioatami.

Gracze z innych RPG akcji od czasu do czasu krytykowali walkę wręcz w Path of Exile za to, że jest „niezgrabna”, szczególnie na początku, zanim gracze otrzymają dużą prędkość ataku. Wprowadzamy różne eksperymentalne zmiany w systemie animacji, które powinny pomóc w rozwiązaniu tych problemów i naprawdę wzmocnić poczucie walki wręcz.

Dokładne zmiany poznamy dopiero w przyszłym miesiącu, kiedy to nastąpi pełne ogłoszenie modyfikacji, na jakie zdecydują się twórcy.

Czytaj też: Sony świętuje rocznicę God of War z zeszłego roku

Źródło: PCGamer

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!