Reklama
aplikuj.pl

Porsche zapowiedziało swoje nowe cacko. Oto 911 Targa

Porsche 911 Targa, nowa 911 Targa, Porsche Targa, Porsche Targa zapowiedź,

Już 18 maja Porsche ujawni w pełni swój najnowszy model – 911 Targa, czyli nowy wariant kultowego dla tej marki samochodu 992. już generacji, która zadebiutowała w tym roku.

Spodziewamy się, że Porsche 911 (992) Targa będzie odzwierciedlał specyfikacje techniczne zwykłych modeli Carrera, co oznacza wybór napędu na tylne lub wszystkie koła o mocy 379 lub 443 KM. Nie wiemy, jak on wygląda…

… ale w poniżej załączonej galerii zdjęć szpiegowskich spojrzycie na jego wydanie GTS, a więc wydajniejsze, które najpewniej pojawi się później, oferując wyższa moc i szereg ulepszeń (via Motor1).

Czytaj też: Zadziwiające badania Polaków w kwestii elektrycznych samochodów

Jako że nie mamy więcej informacji na temat 911 Targa, przypomnimy o zdecydowanie najbardziej wyjątkowym Porsche 911, czyli wersji Turbo S. Ten, czy to w wersji coupe, czy kabriolet, jest napędzany zaktualizowaną wersją podwójnie turbodoładowanego turbosprężarkami VTG 3,8-litrowego silnika Porsche typu bokser. Aktualizacja zapewnia znaczny wzrost mocy od poprzednika – z 580 koni mechanicznych do 640 KM i z 750 Nm momentu obrotowego do 800 Nm.

Wzrost mocy pozwala flagowcowi 992. generacji na sprint od zera do prędkości 96,5 km/h w zaledwie 2,6 sekundy dla coupe i 2,7 sekundy dla kabrioletu. Maksymalna prędkość dla obu typów nadwozia wynosi jednak 330 km/h, dzięki 8-biegowemu PDK z ulepszonym przełożeniem napędu końcowego na cztery koła.

Oprócz aktualizacji wydajności, ogólna szerokość i rozstaw kół 911 Turbo S 2021 stała się szersza w celu poprawienia dynamiki jazdy. Samochód doczekał się również adaptacyjnych klap dla wlotów powietrza z przodu w celu poprawy aerodynamiki, podczas gdy większe tylne skrzydło powinno zapewniać większą siłę docisku niż wcześniej. Po raz pierwszy 911 Turbo ma różne średnice kół: 20-calowe koła z oponami 255/35 z przodu i 21-calowe koła z oponami 315/30 z tyłu.

Inne standardowe osiągi i właściwości jezdne przeniesione z poprzednika obejmują dynamiczne sterowanie podwoziem Porsche, układ kierowniczy tylnej osi i ceramiczne hamulce kompozytowe. Przednie zaciski mają teraz 10 tłoków, a tarcze hamulcowe zyskały dodatkowe 10 mm średnicy. Nowością w tej generacji jest sportowe zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) i sportowy układ wydechowy z regulowanymi klapami.

Wewnątrz nowy 911 Turbo S ma tapicerkę ze skóry i włókna węglowego z jasnymi srebrnymi akcentami. Sportowe fotele można regulować w 18 kierunkach, a środkowy ekran dotykowy PCM ma 10,9 cala. Porsche 911 Turbo S Coupe 2021 będzie wyceniony na 203500 dolarów, a 911 Turbo S Kabriolet na 213300 dolców. Premiera w salonach? Gdzieś pod koniec 2020 roku.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News