Jeśli korzystacie z TikToka to zapewne wiecie, że pomiędzy filmami użytkowników wyświetlane są reklamy, materiały sponsorowane i zwiastuny filmowe. Nowość, jaka pojawi się w serwisie, będzie dotyczyć właśnie tych ostatnich treści.
Wedle danych TikToka, aż 52% użytkowników dowiaduje się o nowym serialu, filmie albo o aktorze właśnie z aplikacji. Natomiast jedna czwarta osób, które zobaczą reklamę lub zwiastun filmu, kupuje bilet na seans. Dlatego serwis doszedł do wniosku, że wprowadzi nową funkcję, która ułatwi tym ludziom życie — umożliwi im zakup biletów, a także po zwiastunie wyświetli szczegóły dotyczące seansów i pobliskich kin. Studia będą mogły dodać link do witryny partnerskiej, na której można zakupić wejściówkę na seans. Wystarczyć będzie więc jedno kliknięcie i już będziemy na stronie wybranego kina.
Warto jednak wspomnieć, że nowa możliwość zamieszczania linków przyda się też twórcom gier mobilnych. Oni również będą mogli zamieszczać odpowiednie odnośniki do sklepów z aplikacjami na iOS i Androida, aby pomóc ludziom pobrać promowaną przez nich grę. Dostaną oni także możliwość przypięcia komentarza z linkiem do dodatkowych informacji o usłudze lub o produkcie, który jest reklamowany.