Vectra, operator kablowy dokonał zmiany loga i identyfikacji wizualnej. Jest bardziej dynamiczne i prostsze, a także zawiera nowe kolory. To pierwsza taka zmiana od 6 lat.
W ramach promocji nowego loga spółka pokazała film w serwisach społecznościowych i na YouTube. Ale to dopiero początek, bo Vectra zapowiada szeroką kampanię promocyjną. W wystosowanym do odbiorców komunikacie podkreślono, że nowe logo jest konsekwencją niezachodzących w Vectrze zmian, które można obserwować od kilku miesięcy. W litym br. Vectra kupiła 100 proc. akcji operatora kablowego Multimedia Polska, co sprawiło, że stała się największym w Polsce operatorem telewizji kablowej. 2020 rok jest więc rokiem szczególnym i pełnym zmian, więc zmiana loga wydaje się po prostu logiczną konsekwencją.
Pełne dynamiki i proste logo Vectry
W logo zmieniono przede wszystkim napis używając bardziej przyjaznej czcionki. Kolor żółty dodaje energii i układa się obok w obiekt graficzny symbolizujący literę „v”. W nowym logo stawiano na dynamikę i nowoczesność, a także na otwartość. Jest prostsze i przykuwa wzrok. idealnie także pasuje do wszelkich zmian, jakie w ostatnich miesiącach przechodzi spółka. W komunikacie operator podkreśla, że tak jak nowe logo, również kolejne udostępniane przez nich narzędzia czynią kontakt z nimi dużo nowocześniejszym i łatwiejszym.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News