Reklama
aplikuj.pl

W Fortnite podłoga to lawa – nowa aktualizacja gry

W Fortnite podłoga to lawa. Co zmieniono tym razem w grze?

Fortnite otrzymało kolejną aktualizację. Czego się spodziewać po najnowszych zmianach w grze? Cóż… podłoga to lawa. Mapa stopniowo jest zalewana, a gracze oprócz zabijania pozostałych osób, muszą jeszcze pamiętać o tym, aby stale zmieniać swoją pozycję na jak najwyższe miejsce w grze.

Czytaj też: Możecie już zagrać w The Elder Scrolls: Blades na Androidzie

TRYB OKRESOWY: PODŁOGA TO LAWA

Więcej informacji o trybie

  • Po kilku minutach meczu zaczyna przybierać poziom lawy.
  • Lawa podnosi się ze stałą prędkością, dopóki nie zakryje całej mapy.
  • Dotknięcie lawy odbiera zdrowie z pominięciem osłon i wyrzuca gracza w powietrze.
  • Na lawie można budować.
  • Gracze co sekundę będą otrzymywać niewielkie ilości materiałów, co pomoże w sytuacji, gdy cała mapa się pali.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Po zderzeniu z Kulojazdem gracze nie będą już otrzymywać obrażeń.
    • Efekt odrzucenia/odbicia pozostanie niezmieniony.
  • Przyszłe wersje Kulojazdu
    • Zauważyliśmy wiele dyskusji kręcących się wokół Kulojazdu, więc zamieszczamy aktualizację!
    • Nie jesteśmy zadowoleni ze sposobu używania Kulojazdów, konkretnie w końcowej partii rozgrywki. W aktualizacji 8.30 wprowadzimy zmianę, która pozwoli kulom przechodzić przez szklaną osłonę Kulojazdu.
    • Cześci z innych materiałów nadal będą blokowały obrażenia od kul.
  • Syfon/zmiany w zasobach
    • W aktualizacji 7.40 na próbę wprowadziliśmy kilka ustawień z Turniejów do zwykłych trybów. Po przeanalizowaniu stylów gry, danych i opinii graczy, zgromadziliśmy wystarczająco informacji, aby zakończyć ten test. Uważamy, że wprowadzenie tych opcji spowodowało zbyt dużą koncentrację na agresywnej grze, pomnijeszając udział innych strategii. Z podstawowych trybów gry usunięto następujące zmiany:
      • 50 zdrowia (lub osłony) po likwidacji, w zależności od posiadanego zdrowia.
      • 50/50/50 zasobów po likwidacji
      • Limit zasobów na poziomie 500/500/500
      • Prędkość zbierania zasobów zwiększona o 40%
      • W rywalizacji te mechaniki się sprawdzają, dlatego wszystkie te zmiany pozostają w nowym trybie Areny.
  • Karabin piechoty
    • Zmieniono typ broni na „hitscan” – nie wystrzeliwuje już ona pocisków jak snajperki, lecz działa podobnie do innych karabinów szturmowych.
    • Zmniejszono bazowe obrażenia z 45/42 do 42/40.
    • Pociski tracą moc wraz z odległością tak samo, jak w istniejących karabinach szturmowych.
  • Pułapka z zatrutymi strzałkami
    • Dostępna w wariancie niepospolitym.
    • Można ją umieścić na podłodze, ścianie lub suficie.
    • Można ją znaleźć w łupach luzem.
    • Można ją aktywować z odległości do 3 kratek siatki.
    • Wystrzeliwuje zatrute strzałki na odległość do 3 kratek siatki w poziomie lub do 4 w pionie.
    • Cele trafione strzałkami otrzymują stopniowe obrażenia, zmniejszające zdrowie z pominięciem osłon.
      • 10 pkt. obrażeń na impuls.
      • Łącznie 8 impulsów w ciągu 7 s (w sumie 80 pkt. obrażeń).
      • Kolejne trafienia naliczają czas trwania efektu od początku, lecz ilość obrażeń na impuls pozostaje niezmienna.
  • Nowe przekąski
    • Banany
      • Przywracają 5 pkt. zdrowia od razu po zjedzeniu.
      • Można je znaleźć na obszarach tropikalnych.
    • Kokosy
      • Można je zebrać, uszkadzając drzewa palmowe.
      • Po zjedzeniu w krótkim czasie przywracają 5 pkt. zdrowia (lub osłon, jeśli poziom zdrowia wynosi maksimum).
      • Można je znaleźć na obszarach tropikalnych i pustynnych.
    • Papryka
      • Po zjedzeniu papryka od razu przywraca 5 pkt. zdrowia, a także zwiększa prędkość ruchu o 20% na 10 s.
      • Można je znaleźć na obszarach pustynnych.
  • Wskaźnik zakopanego skarbu jest teraz przypisany do gracza i emanuje z obszaru z mapy skarbu w celu poprawy widoczności, szczególnie podczas ruchu.
    • Wskaźnik pulsuje co 3 sekundy, dopóki przedmiot jest wyposażony.
  • Zmiany pirackiej armaty
    • Dostosowano model kolizji pirackiej armaty tak, by zawsze można było do niej wsiąść bez potrzeby jej przesuwania.
    • Przesunięto położenie komunikatu o możliwości zajęcia miejsca, by ułatwić wejście do pirackiej armaty.
    • Zwiększono promień wybuchu kul armatnich i wystrzelonych graczy z 200 do 250 jedn.
    • Zmniejszono siłę odrzutu armaty przy wystrzeliwaniu kuli armatniej podczas jazdy lub wystrzeliwania gracza. Zmiana ta nie obowiązuje podczas przesuwania armaty.
  • Dostosowano czas wyposażania epickiej/legendarnej pompki, by odpowiadał on wersji niepospolitej/rzadkiej.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że Czepiaki przyczepione do innego gracza raniły graczy przez ściany.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie liczby aktywatorów lotni w stosie.
  • Wygładzono trajektorię ruchu rzucanych granatów, wcześniej opóźniony o jeden impuls.
  • Poprawki balonów
    • Po wejściu do pojazdu nie rozlega się już odgłos wypuszczania balonów, jeśli gracz ich nie ma.
    • Sznurek balonu nie pozostaje już na plecach postaci po zużyciu wszystkich balonów.
  • Poprawki pirackiej armaty
    • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze wylatywali z pirackiej armaty w niespodziewanym kierunku.
    • Naprawiono błąd uniemożliwiający wejście do pirackiej armaty w pobliżu innych obiektów.
    • Poprawiono opcję dokładnego celowania na boki z pirackiej armaty.
  • Naprawiono błąd pozwalający na umieszczanie łupów z zakopanego skarbu na wyspie startowej.

ROZGRYWKA

  • Pingu znacznika można teraz używać w stanie powalenia.
  • Dodano unikatowy komunikat likwidacji po likwidacji przez lawę.
  • Zwiększono odległość stosowności graczy zdolnych do zauważenia eksplozji.
  • To nie wszystko! Zwiększono czas trwania nieustającego dabowania w lobby z 13 do 14 godzin.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący trwałe utrzymywanie się efektu oblodzonych stóp podczas wykonywania emotek.
  • Pułapki uszkadzają teraz Kulojazd, zamiast ranić jego kierowcę.
  • Naprawiono błąd powodujący umieszczanie niektórych pułapek w grubszych budowlach, przez co trudno było je zauważyć.
  • Usunięto rzadki błąd, powodujący nieśmiertelność gracza po powaleniu.
  • Naprawiono błąd powodujący czasem nadmierny ruch kamery podczas przechodzenia do kolejnego gracza.

Czytaj też: Zwiastun interaktywnego serialu Ty kontra dzicz od Netflixa

Źródło: epicgames.com