Właściciel call center Orange informuje o działaniach w sprawie Koronawirusa

Właściciel call center Orange informuje o działaniach w sprawie Koronawirusa

Firma CCIG, właściciel niektórych sprzedażowych call center sieci Orange, poinformowała o aktualnych działaniach podjętych w związku z epidemią Koronawirusa. Część pracowników przechodzi na pracę zdalną, w biurach zapewnione są środki dezynfekujące.

Orange oberwał za współpracownika

W ostatnich dniach Orange musi się tłumaczyć za wpis, który pojawił się w serwisie Wykop. Narzekano w nim na warunki w call center, w którym nie są przestrzegane zasady dotyczące postępowania w obliczu epidemii Koronawirusa. Jak się okazało, było to call center firmy prowadzające w Orange sprzedaż wychodzącą.

Nie każdy wie, że niektóre działania Orange są obsługiwane przez podmioty zewnętrzne. Głównie jest to właśnie sprzedaż wychodząca, czyli przysłowiowy telemarketing. Są to firmy działające wg własnych zasad, ale jeśli się coś dzieje niedobrego, obrywa za to Orange.

I choć jak pisaliśmy dzisiaj – w Orange też nie jest idealnie, to trzeba oddać, że firmie niesłusznie oberwało się dwa razy.

CCIG podsumowuje sytuację ostatnich dni

Na stronie internetowej CCIG pojawiło się oświadczenie skierowane do pracowników. Jego pełną treść zamieszczamy poniżej:

Zależy nam na tym, żeby o wszystkim na bieżąco informować.Poniżej znajdziecie podsumowanie sytuacji i podjętych działań w ostatnich dniach:

  • Nadal pracujemy nad uruchomieniem pracy zdalnej – pierwsza partia sprzętu została skonfigurowana i dostarczana do naszych konsultantów, którzy pracują już z domu. W najbliższych dniach liczba gotowych stanowisk do pracy zdalnej będzie szybko rosła!
  • Na bieżąco monitorujemy dostępność środków do dezynfekcji rąk i stanowisk pracy w poszczególnych lokalizacjach i dbamy o to, by ich dla was nie zabrakło. Mamy bardzo duże zapasy w każdej lokalizacji, używajmy ich zgodnie z zaleceniami.
  • Tam gdzie jest to możliwe zwiększamy odstępy pomiędzy stanowiskami pracy. Praca zdalna pozwoli nam na ograniczenie liczby osób pracujących jednocześnie w poszczególnych biurach.
  • Odmawiamy wstępu do naszych biur osobom z zewnątrz, których obecność nie jest niezbędna.
  • Wprowadziliśmy szkolenia wideo/on-line dla konsultantów – szkolenia dostępne są już dla części projektów. Docelowo wszystkie szkolenia będą mogły być prowadzone zdalnie.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość sprzątania biur – poza standardowymi usługami sprzątania zapewniliśmy sprzątanie z zastosowaniem specjalnych środków dezynfekcyjnych przez firmy zewnętrzne. Czyszczone są również na bieżąco klamki, poręcze i wszystkie elementy, których często dotykamy.
  • Przypominamy, że w naszych biurach są informacje o standardach bezpieczeństwa w czasie pandemii – pamiętajcie o nich.
  • Monitorujemy czy w naszych biurach nie pojawiają się osoby z objawami grypy lub przeziębienia – pamiętajcie, jeśli macie takie objawy #stayathome.
  • Na bieżąco reagujemy na Wasze uwagi.

Jeżeli macie sugestie dotyczące możliwych usprawnień lub coś budzi Wasz niepokój – przekazujcie proszę takie informacje niezwłocznie do swoich menedżerów lub szefów lokalizacji – pamiętajcie, że jesteśmy tu dla Was i na bieżąco będziemy reagować.