Reklama
aplikuj.pl

Wyciek Cyberpunk 2077 Online. Udało się wyciągnąć dane z gry

cyberpunk 2077 online

Kiedy zagramy w Cyberpunk 2077 Online? Pewnie sobie długo poczekamy, bo naprawa podstawowej gry trochę potrwa. Wyciek Cyberpunk 2077 Online sprawia jednak, że już teraz znamy kilka szczegółów o grze.

Nastąpił wyciek Cyberpunk 2077 Online. Z gry udało się wyciągnąć informację na temat trybu sieciowego nadchodzącej produkcji. Poznaliśmy dwa tryby gry.

Czytaj też: Przez przypadek odkryto gameplay Destruction AllStar, którego promocję zupełnie olano
Czytaj też: Niewiarygodnie dobry mod do GTA 5 z Superman
Czytaj też: Gry jak Hitman 3. W co zdążycie zagrać przed premierą tytułu?

Wyciek Cyberpunk 2077 Online zdradza tryby gry

Dowiedzieliśmy się, że w grze znajdziemy typowy deathmatch oraz… heisty. Czyli – napady. Widać, że ktoś się tutaj inspiruje Grand Theft Auto Online.

Udało się z gry pobrać kilka komunikatów wyświetlanych w danych elementach trybu sieciowego. Oto one.

Napady:

Set Heist State
Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
Spawn tag: %s
MP.Heist.DebugMessageNameChanged
MP.Heist.MessagePlayerReady
MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
++ %s joined the heist
— %s left the heist
Character.Cpo_Muppet_Solo
Character.Cpo_Muppet_Assassin
Character.Cpo_Muppet_Netrunner
Character.Cpo_Muppet_Techie
lobby
cpo_heist_started
Character.Cpo_Muppet_Default
Character.
Character.Cpo_Default_Player
Waiting for players
Waiting for additional players… %u
> Match starts in %u <
Respawn in %u seconds
> Match ends in %u <
GAME FINISHED
Waiting for players…
> Heist starts in %u <
Waiting for players to get ready…
Duplicate characters detected
Respawning player…
Waiting for other players to get ready…
PRESS D-Pad Down / ‘X’ WHEN READY
use the debug menu to switch your character
Player is dead
> Heist ends in %u <
VICTORY
players in the Gather Area
Waiting for other players…
Go to the gather area (Seems to imply that players spawn either in free-roam or away from location where Heist actually begins and need to group there to begin)

Czytaj też: Kooperacja w Gotham Knights to jak Batmanów dwóch w Arkham, ale nie do końca
Czytaj też: Grafika koncepcyjna Dragon Age 4 udowadnia, że pomysł na grę jest
Czytaj też: Twórcy The Medium mają nam coś do powiedzenia

Tablica wyników:

PLAYER NAME | KILLS | DEATHS | STATUS | PING | ID
PLAYER NAME |
KILLS |
DEATHS |
STATUS |
PING |
PLAYER NAME
DEAD
ALIVE
P L A Y E R S

Deathmatch:

++ %s joined the match
>> %s killed %s
You sent yourself directly to hell! Please don’t come back
Wow! You killed yourself… Bravo.
Your bullet was stronger than your self-esteem
Your shot destroyed your own body and soul. Duh
You sent %s directly to hell!
Wow! You killed %s without compassion
Your bullet was stronger than %s’s head
Your shot destroyed %s’s body and soul
%s sent you directly to hell!
Wow! %s killed you without compassion
%s’s bullet was stronger than your head
%s’s shot destroyed your body and soul
AllowJoinInProgressDM