Reklama
aplikuj.pl

To co Xbox wyprawia w mediach społecznościowych to jest złoto. TikTok podbity

xbox, marketing

Xbox stał się ostatnio bardzo odważny w swoich mediach społecznościowych i to się im bardzo opłaca. Firma śmieje się sama z siebie.

Ktoś w Microsofcie podjął znakomitą decyzję, aby dać osobom odpowiedzialnym za Xboxa więcej luzu. Śledzenie firmy w mediach społecznościowych jest przyjemnością.

Xbox po tym jak Sony wyskoczyło z grami za 360 złotych stał się dla wielu konsolą, którą kupią jako pierwszą. Uwaga została zwrócona na sociale firmy, a tam trwa impreza. Liczba obserwujących stale rośnie i trudno się tu dziwić, bo kampania Microsoftu nie jest cringe’owa i wpisy w sieci są trafne, pomocne i zabawne.

Odpowiednia zabawa z Photoshopem, a „mail” odkryje przed Wami swoje tajemnice.

Czytaj też: Straszny ten nowy zwiastun The Medium

Wideo umieszone na TikToku za to prezentuje wszystkie najpopularniejsze memy jakie zostały stworzone na temat konsol.

Docenić trzeba również polski oddział Xbox. Xbox Polska w ostatnim czasie również jakby nabrało pewności siebie i są niezwykle aktywni.

Ciekawostki, porady, żarty – robią to doskonale. A do tego nawet, gdy ktoś odpisuje, że wybiera PS5 to bez problemu odpowiadają i chwalą PlayStation… jednocześnie przypominając o taniutkim Xbox Series S.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News