Wiedźmin 3 Dziki Gon zadebiutował na konsolach nowej generacji oraz PC. Posiadacze pierwszego wydania gry na PS4 nie mogą jednak uruchomić swoich zapisów, ale rozwiązanie jest w drodze.
Muzykalny Wiedźmin 3
CD Projekt RED na premierę nowego wydania gry przygotował masę utworów z gry, przygotowanych przez artystów z całego świata. Polskę reprezentuje Sanah, której to cover Wilczej Zamieci był kiedyś najpopularniejszym utworem artystki, zanim stała się sławna.
Czytaj też: Nie kupujcie PS5. Nowa wersja konsoli w drodze
Na kanale studia znajdziecie również angielskie wersje utworów.
Problemy z zapisami PS4 Wiedźmin 3
Najstarsi fani Wiedźmina 3 z PS4 nie mogą jednak od wczoraj rozpocząć zabawy w grze. Okazuje się bowiem, że jeśli posiadamy premierowe wydanie gry, to edycja PS5 nie jest w stanie odczytać zapisów gry. Jest to o tyle zaskakujące, ponieważ wiele gier PS5 bez problemów radzi sobie z takim zadaniem.
Jak się okazuje, aby uzyskać swój zapis z PS4, trzeba zainstalować Wiedźmin 3 w starej wersji i przesłać zapis do GOGa. Problemem jednak było to, że aktualizacja nie pojawiła się w nocy i dopiero teraz można ją pobierać. Jak się domyślacie – pliki pobierają się teraz bardzo wolno.
To jednak nie koniec problemów. Jakby było mało przeciwności dla pierwszych osób, które kupiły grę na premierę, aby uzyskać darmową aktualizację produkcji do wersji PS5, trzeba wejść do PlayStation Store, ponieważ w innym przypadku, w menu głównym konsoli, widzimy opłatę do uiszczenia.
Czytaj też: Call of Duty za darmo na PlayStation? Sony woli walczy z monopolem
Ale to jeszcze mało! Dla posiadaczy oryginalnej gry czeka jeszcze jedna niespodzianka. Okazuje się, że w takich krajach jak Bahrajn, Kuwejt, Liban, Oman, Katar, Arabiia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Węgry, Polska, Rumunia, Słowacja i Ukraina nie da pobrać się dodatków w wersji PS5. Nic nam zatem z przerzucenia zapisów, ponieważ dalej nie można pobrać całej gry.
W sieci już teraz pojawiają się żarty z firmy, że nie potrafi przeprowadzić premiery swojej gry bez dużych problemów. Oby przejście na Unreal Engine 5 odmieniło ten niepokojący obraz deweloperów z Polski.